Co můžeme čekat v demu FF XV?

22. leden 2015 16:11 / Vojta Dřevíkovský / Novinky / Diskuze (12)

V březnu mohou hráči, kteří si pořídí Final Fantasy Type-0 HD, čekat přístup do speciální demoverze Final Fantasy XV, kterou Square Enix chce po osmi letech od začátku vývoje představit new-genovou podobu jedné z nejoblíbenějších sérií. Episode Duscae byla dosud trochu zahalena tajemstvím, ale její obsah trochu přiblížil ředitel vývoje Hadžime Tabata v rozhovoru pro server Siliconera.

Episode Duscae se bude soustředit na krátký úsek nedlouho po počátku hry, který se však v samotné hře nacházet nebude. Tabata prozradil, že to bude mít něco k dočinění s porouchaným autem a až prý budeme celou hru hrát, nejspíš poznáme, kdy se v ní události z dema odehrávají.

Porouchané auto tedy způsobí, že se v demu budeme po okolí procházet, což nejen prodlouží délku dema, ale zároveň tak budeme moci prozkoumat každý píď okolí vlastním tempem a samozřejmě se i dostaneme do častějšího kontaktu s lokální faunou.

Akčnější pojetí patnáctého dílu vychází z přímo ovladatelného bojového systému, který si budeme moc z části vyzkoušet. Proč jen z části? Vývojáři v současnosti nemají úplně hotové grafické efekty magie, a tak raději z ukázky veškerá kouzla vyjmuli. Z rozhovoru však vyplívá, že se Square Enix rozhodli soustředit na summony, takže těch bychom se naopak dočkat měli.

Kromě Episode Duscae se tvůrci připravují na vydání technologického dema, které je ale prozatím v plánovací fázi. Tím by Square Enix chtěl nabídnout pohled na Final Fantasy XV i těm, kteří si kvůli demu nechtějí pořídit FF Type-0 HD. Prozatím je v plánu jedna mapa s ukázkou různých prvků hry. Stejně jako zpřístupnění Episode Duscae ani technické demo nemá jasné datum vydání.

Připomeňte si super trailer, který v prosinci Square Enix uvedli na japonském veletrhu Jump Festa.

Zdroj: Siliconera

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
-1
luke napsal 23. 1. 2015 v 01.06

luke: koukám, že mi z mého původního sdělení vypadlo několik slovíček, ale s trochou shovívavosti, to dává smysl.. však? ;)

Nahlásit nevhodný obsah

-1
luke napsal 23. 1. 2015 v 00.43

pánové, teďkom hraji stařičký Chrono Cross a mojí oblíbenou postavou Janice, takový "kříženec" člověka a snad králíka/zajíce.. její zbraně je bubínek a obrovská mrkev.. :D

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 22. 1. 2015 v 23.14

pyaroshi: Když dokážeš míčem složit obřího draka, nebo utrhnout létající Godzille ruku, tak si myslím, že trocha sněhu na sandálech není problém :D

Nahlásit nevhodný obsah

20867404
pyaroshi napsal 22. 1. 2015 v 23.01

Mitsurugi: Ten blitzbalový míč musí být nějak speciální, aby mohl rychle "létat" pod vodou nebo co :D Ale pravda, některé modely např. ty s těmi ostny... Wakka by riskoval vážné zranění při každém chycení haha
http://img2.wikia.nocookie.net/__cb2008…

Všechny ty příklady, co uvádíš, jsou samozřejmě šílené.
Já jsem ale taky trochu myslel na to (co už teda není specifikum jen FF her), jak jsou postavy oblečené. Docela směšný je třeba zrovna Wakka, jak si v sandálech vykračuje ve sněhu na Mt. Gagazet. A vůbec celá výprava jde jen tak nalehko a bez zavazadel. Když to všechno člověk začne domýšlet, zjistí, jak jsou hry ještě pořád pitomé. Nejde ani tak o nějakou hyper realističnost, jako spíš o to, aby to úplně neodporovalo zdravému rozumu.

Některé jevy se dají ospravedlnit tím, že si řekneš: Ok, tento svět má nějaká jiná pravidla, žijou tady draci, lidi se jinak oblékají, používají jiné nástroje apod. Fajn, ale pak máš některé jiné věci, které jakoby byly vnitřně rozporné nebo jakoby odporovaly základním zákonům ať fyziky nebo logiky. Např. když jdu do velké zimy, vezmu si sandály. Apod. I kdybych měl speciální schopnost, nějaké kouzlo, které by mě udžovalo v teple, proč proboha plýtvat "magenergií" na něco, co můžu prostě zajistit jinýma botama? To jen takový příklad.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 22. 1. 2015 v 21.48

pyaroshi: Cloudův meč je ještě v pohodě, ten se dá s přimhouřením oka vysvětlit tím, že Cloud (ani Angeal, nebo Zack) není normální člověk. Mnohem horší je Wakkův míč (FFX), Rinoin náramkový odpalovač psů (FFVIII) nebo borci co jdou proti obřím příšerám a robotům pěstí (Zell FFVIII, Snow FFXIII). Ještě jsem zapomněl na Lulu (FFX) a jejího vražedného plyšového Moogla, nebo Caith Sith (FFVII), který jezdí na robotovi a mlátí nepřátele megafonem. :D

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Tataboj napsal 22. 1. 2015 v 20.55

Mitsurugi: No, někde jsem četl, že jedna civilizace nalezla nějaký krystal, či co, a díky tomu se dostala na úroveň naší techniky. A myslím, že to ve skutečnosti bude míň debilní, než jak jsem to napsal. :)

Nahlásit nevhodný obsah

20867404
pyaroshi napsal 22. 1. 2015 v 20.44

Mitsurugi: Přesně tak. No je to zvláštní, že final fantasyovské absurdity mě skoro nikdy nevadí, zatímco když v jiných hrách vidím ocelová tanga nebo dvoutunové válečné sekery, říkám si, jaká že to je blbost. A co Cloudův meč? A co všechny ty nemožné oblečky? Bože já jsem tak nekonzistentní! >.>

Ale je to japonská realita. Staré se míchá s novým a celé to pak vypadá neuvěřitelně harmonicky a zároveň příšerně pošahaně :D

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 22. 1. 2015 v 20.17

pyaroshi: Sice to nedává smysl, ale je to super.

Editováno: 22. 01. 2015 v 20.18

Nahlásit nevhodný obsah

-1
dub napsal 22. 1. 2015 v 19.08

...vyplívá? No nevím, když se psaním někdo živí, asi by to měl umět....

Nahlásit nevhodný obsah

20867404
pyaroshi napsal 22. 1. 2015 v 19.05

Až na to, že to je jak hrát za korejskou chlapeckou hudební skupinu, to vypadá moc, moc dobře.
Baví mě na tom to všudypřítomné japonské téma střetu staré tradice a moderní techniky. Přijde mi, že na západě, když se dělá rpg s meči, je to pseudo-středověký setting s trpaslíky a elfy a sekerami a palcáty a blátem a magií, ale jedině v japonským / korejským rpg s meči se proháníte v moderním autě a střílíte po sobě futuristickými samopaly. Je to super!

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Fremen napsal 22. 1. 2015 v 18.17

war1000: No pokud se nepletu tak Square PC verzi nevyloučil.ale podle mě bude hodně záležet na prodejích XIII a jejích pokračování na Steamu s tím že na PC bychom se asi hry dočkali rok od vydání konzolových verzí.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
war1000 napsal 22. 1. 2015 v 16.23

jestli se planuje i pc verze

Nahlásit nevhodný obsah