Zaklínač 3 nebude zdržovat načítáním
Jak rozlehlý bude svět třetího Zaklínače už víme. Že ale celým světem budeme moci projet bez jediné načítací obrazovky, to se dozvídáme poprvé. GameSpotu to pověděl návrhář herního prostředí Jonas Mattsson.
Přechod do plně otevřeného světa Zaklínači 3 vývojářům umožnil vytvořit komplexní svět, ve kterém různorodá prostředí na sebe plynule navazují. Až na výjimky v podobě úvodní lokace a západních ostrůvků se očekávané pokračování bude odehrávat v jednom propojeném světě. Hráč tak bude mít ze světa ucelený pocit a nic ho při hraní neruší.
Načítací obrazovky bychom měli potkat pouze při spuštění hry, po smrti a při fast travelu. U posledně jmenovaného pak bude doba načítání záviset na vzdálenosti cesty. Jinak by ale ve hře k žádném načítání světa docházet nemělo.
To samozřejmě platí i o velkých městech Novigradu a Oxenfurtu, ve kterých se bude nacházet mnoho přístupných budov, hospod, vykřičených domů i obydlí bohatých a chudých obyvatel. Mattsson přiznal, že ne všechny budovy budou hráčům přístupné, ale ani ty s otevřenými dveřmi by neměly hru přerušovat načítáním.
Zaklínač 3: Divoký hon vyjde už 19. května na PC, Xbox One a PlayStation 4.