VR může mít prý efekt jako iPhone nebo Wii
Šéf Ubisoftu Yves Guillemot věří, že zkušenosti této firmy s vývojem open world her by jí měli pomoci upevnit své postavení a dostat se do vedení při práci na titulech s podporou virtuální reality.
Podle Guillemota by mohly VR headsety znamenat pro svět videoher a technologií podobný wow efekt, jakým na zákazníky zapůsobila premiérová zkušenost s pohybovým ovládáním díky konzoli Wii od Nintenda nebo okamžiky, kdy člověk poprvé držel v ruce iPhone od Applu.
“VR je mnohem přístupnější než klasický ovladač, protože můžete interagovat se světem prostým pohybem hlavy. To znamená, že může do našeho odvětví přilákat více lidí, podobně jako se to stalo s Wii a dotykovou obrazovkou od Applu,” prohlásil Guillemot.
Už zkraje roku 2015 šéf Ubisoftu potvrdil, že firma pracuje na několika hrách s podporou virtuální reality. Zatím jde ale podle všeho spíše o stádium experimentování, kdy se lze jen dohadovat, zda se pokusí tuto technologie Ubisoft naroubovat jen na stávající značky, anebo se rozhodne prověřit možnosti headsetů i s pomocí úplně nových titulů.
Minimálně o jedné hře už s jistotou víme, že podporu VR nabídne. Trackmania Turbo představená na letošní E3 pro PC, Xbox One a PS4 má tuto technologii podporovat.