Dark Souls 3 našly inspiraci v Bloodborne

21. červenec 2015 15:54 / Vojta Dřevíkovský / Novinky / Diskuze (11)

Bylo to nevyhnutelné. Třetí díl RPG Dark Souls jde s dobou a nabíne jisté osvědčené herní mechanismy ze svého bratrance Bloodborne. Redaktoři časopisu Edge přinesli pár poznatků z hraní rozdělané verze a vypadá to, že Bloodborne byl pro sérii Souls takovou zkouškou novinek.

Fanoušci série si v Dark Souls 3 určitě všimnou rychlejšího a mrštnějšího pohybu hlavní postavy. Úkrok dozadu je prý svižnější a do švihů s meči údajně přibyla jistá rychlost a plynulost, která dosud v sérii chyběla.

Soubojový systém také doznal zrychlení a hráči budou často využívat zbrusu nového herního mechanismu. Hráč může svého hrdinu postavit do bojového postoje, ze kterého lze používat nové útoky s jakoukoliv zbraní. Se dvěma scimitary lze provést smrtící pirueta, s dlouhým mečem pak účinný výpad vpřed, který prorazí nepřítelovu obranu, a s obřím mečem švih ze spoda, který nepřátele vyhodí do vzduchu.

Údajně se však nejedná vždy o jasně silnější útoky a třeba střelba z bojového postoje s krátkým lukem umožňuje na střednědlouhou vzdálenost rychle ostřelovat nepřátele, čímž jim lze v rychlosti odzobat kus zdraví.

Možností přepínat do bojového postoje chtějí vývojáři rozšířit počet útoků, které by hráči měli s vybranou zbraní k dispozici.

Dark Souls 3 vyjdou na PC, PS4 a Xbox One v průběhu příštího roku.

Zdroj: Games Radar

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20846931
Lynch napsal 22. 7. 2015 v 18.00

Tataboj: Vlastně je Bloodborne jako Dark Souls 4. Dark Souls 3 bude jako Dark Souls 5 pokud bys chtěl číslovat souls hry od FromSoftware.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 22. 7. 2015 v 10.17

HerrSpock: Akorát v tom "bojovém" postoji měla postava úplně stejné pohyby jako mimo něj...

marosho: Kvalita > kvantita.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 21. 7. 2015 v 22.28

salvator2.0: A navíc, technicky vzato je W3 větší :-D

Editováno: 21. 07. 2015 v 22.29

Nahlásit nevhodný obsah

20874995
salvator2.0 napsal 21. 7. 2015 v 19.53

Gabča II. Spanilá: Nechci tě rušit, ale porovnáváš dvě úplně jiné hry.

Nahlásit nevhodný obsah

20846931
Lynch napsal 21. 7. 2015 v 18.21

Bloodborne mi naprosto nesedl, tak doufám, že Dark Souls 3 nebude v ovládání obdobné. Výběr bojových postojů ale zní zajímavě.

Nahlásit nevhodný obsah

20849887
HerrSpock napsal 21. 7. 2015 v 18.09

Tak v těch soubojích bude záležet hlavně na tom, jakou postavu si hráč vybere a taky na move-setting jednotlivých zbraní. Nic nového v Dark Souls. A do bojového postoje postava přecházela po označení protivníka takže taky ne moc změna. Určitě to nějak rozvinou, to jo a jsem na to zvědavej ale zároveň mám dost obavy. Bloodborne mě nějak moc nechytil (až na souboje s bossy) ale asi to bylo prostředím.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 21. 7. 2015 v 17.47

Gabča II. Spanilá: Naprostý souhlas. Mě se z Bloodborne taky hrozně těžce přehází na DS. Najednou je ten jinak perfektní soubojový systém takový utahaný, pomalý...

Nahlásit nevhodný obsah

20877289
Gabča II. Spanilá napsal 21. 7. 2015 v 17.23

BTW víte že Bloodborne > Witcher 3

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 21. 7. 2015 v 17.16

Ono Bloodborne není Dark Souls 3?

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 21. 7. 2015 v 16.37

mně vždycky Dark Soul uchvacovalo a uchvacuje, svoji atmosférou ono vytvořit RPG s hororovou atmosférou to je prostě něco úchvatného

Nahlásit nevhodný obsah

20877289
Gabča II. Spanilá napsal 21. 7. 2015 v 16.25

tak odskod v Bloodborne je velice intuivní a těžko se vracím k Dark Souls a rollovaní. S Blade of Mercy je to v Bloodborne občas tanec :)

Nahlásit nevhodný obsah