Dark Souls 3 našly inspiraci v Bloodborne
Bylo to nevyhnutelné. Třetí díl RPG Dark Souls jde s dobou a nabíne jisté osvědčené herní mechanismy ze svého bratrance Bloodborne. Redaktoři časopisu Edge přinesli pár poznatků z hraní rozdělané verze a vypadá to, že Bloodborne byl pro sérii Souls takovou zkouškou novinek.
Fanoušci série si v Dark Souls 3 určitě všimnou rychlejšího a mrštnějšího pohybu hlavní postavy. Úkrok dozadu je prý svižnější a do švihů s meči údajně přibyla jistá rychlost a plynulost, která dosud v sérii chyběla.
Soubojový systém také doznal zrychlení a hráči budou často využívat zbrusu nového herního mechanismu. Hráč může svého hrdinu postavit do bojového postoje, ze kterého lze používat nové útoky s jakoukoliv zbraní. Se dvěma scimitary lze provést smrtící pirueta, s dlouhým mečem pak účinný výpad vpřed, který prorazí nepřítelovu obranu, a s obřím mečem švih ze spoda, který nepřátele vyhodí do vzduchu.
Údajně se však nejedná vždy o jasně silnější útoky a třeba střelba z bojového postoje s krátkým lukem umožňuje na střednědlouhou vzdálenost rychle ostřelovat nepřátele, čímž jim lze v rychlosti odzobat kus zdraví.
Možností přepínat do bojového postoje chtějí vývojáři rozšířit počet útoků, které by hráči měli s vybranou zbraní k dispozici.
Dark Souls 3 vyjdou na PC, PS4 a Xbox One v průběhu příštího roku.