Fast-travel od začátku i v Dark Souls 3

9. září 2015 12:07 / Zdeněk Princ / Novinky / Diskuze (9)

Není pochyb o tom, že série Dark Souls patří mezi hrstku těch, které skutečně testují schopnosti hráčů, jakékoliv ulehčování je proto nežádoucí. Fanoušci proto citlivě reagovali na přítomnost fast-travel v Dark Souls 2 a je překvapivé, že se stejná funkce objeví i v chystaném třetím dílu.

Potvrdil to sám designér Hidetaka Mijazaki a naznačil tím, že i svět Dark Souls 3 bude členitější než v původní hře a fast-travel bude k užitku. V rozhovoru pro Game Informer pak Mijazaki odhalil, že si jeho tým momentálně hraje s rychlostí poškozování zbraní a snaží se najít zlatou střední cestu, která bude motivující i spravedlivá zároveň.

Co se týče možnosti vstupovat do her ostatních hráčů, resp. nutnosti čelit invazím, vše by mělo fungovat úplně stejně jako v Dark Souls 2, jen s tím rozdílem, že hra bude pro porovnání síly zúčastněných hráčů pomocí Soul Level a nikoliv Soul Memory, což by mělo být ve výsledku znovu spravedlivější.

Zdroj: PC Gamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr NN napsal 9. 9. 2015 v 16.54

Souhlasím s Mitsurugim a

Ideálně to měli postavený DARK SOULS 1, kde byl fast travel zpřístupněn po zabití Ornsteina a Smougha, což byla asi ta nejlepší odměna za zabití těchhle dvou (pro neznalce - hodně dlouho ve hře/krutej bossfight - pro mě dva měsíce offline než jsem je viděl poprvý). Fast travel (nejen tedy) ve dvojce rozsekal její kompaktnost. Hlavně ať už nejsou ve trojce slepý konce jako ve dvojce. V tom právě byla jednička unikátní, že člověk nikdy nenarazil na zeď.... tak a tady se obrať zpátky. Nic. Maximálně se vrátil postraním vchodem do dříve navštívené lokace.

Na druhou stranu kdo ví co si na nás FROM chystá - osobně bych nebyl proti tomu, že vás Fast travel může jednou za čas/při splnění určitých podmínek - třeba při častém obíhání nepřátel - poslat do krutoobtížný lokace ze který není úniku (něco jako Painted world of Ariamis v jedničce, kam jsem poprvý vlez bez skillu a vybavení a pak v něm zkejs dva tejdny).

Editováno: 9. 09. 2015 v 16.58

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 9. 9. 2015 v 16.34

Nevím jak ps verze, ale v pc DS1 se dalo skrze camp fire cestovat i rychle. Teda v pozdější části hry (tak nevím kolik vás dohrálo ds1 kde to šlo).
Jinak souhlasím s Mitsurugi: HerrSpock: že level design byl tak dobře udělaný, že nebylo žádného cestování třeba.
A muset se znovu probíjet k bossovi skrze příšerky a riskovat další duše a čas pro zabití bosse je super. Pokud je hráč pomalý a udělá chybu, tak ho čeká smrt a žádný checkpoint a to je jedině dobře!

tondavon: Nevím jak ty, ale mě po cestě za bossem nic moc neohrozilo. Pokud se naučíš pohyby a útoky těch příšer, tak tě nemůžou nijak ohrozit. Tedy pokud neuděláš nějakou hloupost a tím i svou vlastní chybu a umřeš.
Dark Souls má super vlastnost a to tu, že i když jsi velký lvl a máš super věci že tě klidně natře zombík i v první lokaci když se necháš. Zkrátka hold u hry musíš být soustředěný a přemýšlet.
Když jsem si šel k mrtvole pro duše a udělal jsem krok blbě a šup z mostu dolů moje chyba duše v prdeli a welcome in the dark souls game :D

Nahlásit nevhodný obsah

20849887
HerrSpock napsal 9. 9. 2015 v 16.03

Je to jen o tom si dobře prostudovat, kterak jsou úrovně postaveny. V jedničce byl vertikální leveldesign tak chytře navrženej, že se nikudy extra lítat nemuselo. Ve dvojce už to bylo sice o něčem jiném ale i tak bych nechal rychlé cestování jen mezi některými lokacemi.

Editováno: 9. 09. 2015 v 16.04

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 9. 9. 2015 v 14.53

tondavon: A checkpointy během jednotlivých fází bossfightů bys nechtěl?
Za smrt je nutné hráče potrestat, kdyby ses objevil hned před bossem, tak tam pořádně žádný postih za smrt nebude. Navíc se vzdáleností dost přeháníš, snad ke všem bossům se dá v pohodě proběhnout. Akorát to narozdíl od checkpointu před fightem vyžaduje trochu skillu a znalosti lokace...

Nahlásit nevhodný obsah

20867810
tondavon napsal 9. 9. 2015 v 13.45

Mitsurugi: Myslel jsem, ze by mohli u bosu udelat travel pointy :)

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 9. 9. 2015 v 13.25

tondavon: U dobíhání k bossům ti fast travel stejně nijak nepomůže...

Nahlásit nevhodný obsah

20867810
tondavon napsal 9. 9. 2015 v 13.12

Mitsurugi: Mne to pije krev taky, asi jsem zlenivel, ale Bloodborne mi nejak tezkej neprijde, ale utikat jak idiot k bosum cca 10 minut, abych se nechal jeste 10krat zabit, me prudilo strasne moc. Stejny Dark Souls 2.

Editováno: 9. 09. 2015 v 13.45

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 9. 9. 2015 v 12.50

Fatalonety: V první polovině Dark Souls žádný fast-travel není a díky chytře rozmístěným zkratkám nikam 2 hodiny běhat nemusíš. Akorát nesmíš být lempl a ty zkratky najít. Ale o tom je Dark Souls, odměňovat pozorné.

Nahlásit nevhodný obsah

20875624
Fatalonety napsal 9. 9. 2015 v 12.31

Dmnce, tak to je tak težký a ten fast travel nepoužívat? Někteří nechcou běžet z jedné lokace do té na konci mapy 2 hodiny. Co je na tom špatnýho

Nahlásit nevhodný obsah