Fast-travel od začátku i v Dark Souls 3
Není pochyb o tom, že série Dark Souls patří mezi hrstku těch, které skutečně testují schopnosti hráčů, jakékoliv ulehčování je proto nežádoucí. Fanoušci proto citlivě reagovali na přítomnost fast-travel v Dark Souls 2 a je překvapivé, že se stejná funkce objeví i v chystaném třetím dílu.
Potvrdil to sám designér Hidetaka Mijazaki a naznačil tím, že i svět Dark Souls 3 bude členitější než v původní hře a fast-travel bude k užitku. V rozhovoru pro Game Informer pak Mijazaki odhalil, že si jeho tým momentálně hraje s rychlostí poškozování zbraní a snaží se najít zlatou střední cestu, která bude motivující i spravedlivá zároveň.
Co se týče možnosti vstupovat do her ostatních hráčů, resp. nutnosti čelit invazím, vše by mělo fungovat úplně stejně jako v Dark Souls 2, jen s tím rozdílem, že hra bude pro porovnání síly zúčastněných hráčů pomocí Soul Level a nikoliv Soul Memory, což by mělo být ve výsledku znovu spravedlivější.