Šéf vývoje Falloutu 4 povídá o craftingu
Todd Howard se v nejnovější vinětě od Bethesdy zaměřuje na způsoby, kterými hráči mohou vytvářet různé typy obsahu ve Fallout 4. V pětiminutovém videu tak pokrývá nejen stavění osad, ale i crafting a samozřejmě i mody.
Howard tvrdí, že craftovací systém ve Falloutu 4 je ten nejkomplexnější, který jako studio kdy hráčům nabídli. Spousta šrotu a materiálu, které můžete při cestování světem nasbírat, se hodí nejen k prodeji v nejbližší zastavárně, ale i ke tvorbě vlastních zbraní a brnění. Předměty lze rozložit na základní komponenty, se kterými lze například přetvořit plasmovou pistolku na sniperku či automatickou pušku, případně vylepšit svoji zbroj.
Stavění osad bude údajně fungovat na podobném principu. Hráči budou moci po herním světě tvořit různé osady z vytvořených, ale i nalezených či uloupených věcí. Inspiraci vývojáři našli v Minecraftu, což málokoho překvapí. Hráči tak mohou vytvářet vlastní prostředí, aniž by museli opustit hru samotnou.
I modding také bude podstatnou částí Falloutu 4. Jako u Skyrimu vyjde Creation Kit po vydání hry, Bethesda zatím míří na první měsíce příštího roku. Mody, které jsou na PC jako doma, se objeví i na konzolích, nejprve na Xbox One a později i na PS4.