Parťáci z Falloutu 4 vám v boji nezemřou
Na výpravy do spálené pustiny ve Fallout 4 budeme moci vyrazit s jedním z dvanácti parťáků. V červenci jsme se dozvěděli, že s většinou z nich se budeme moci intimně sblížit a dnes Todd Howard odhalil, že ani jeden z nich v boji nikdy nezemře.
V nejnovějším videu mluví Todd Howard o psím společníkovi Dogmeatovi, který se vrací z třetího Falloutu. Vývojáři si všimli, že v předchozích hrách hráče přiměla smrt psího společníka často k načtení dřívější pozice.
"Nikdo to nehrál tak, jakože pes zemře a oni pokrčí rameny a 'Stane se, budu hrát dál,'" říká Howard ve videu.
Dogmeat a ostatní parťáci mohou v boji padnout k zemi, když je někdo hodně zraní, ale nezemřou. Stačí však k nim přiběhnout, píchnout stimpackem a oni se zase postaví na nohy. Takže něco na způsob Mass Effectu nebo Dragon Age.
Dogmeat je miláčkem vývojářského týmu. Jeho vzorem je německý ovčák River, který patří hlavnímu level designerovi Joelu Burgessovi. River je častým návštěvníkem studia a dokonce se postaral i o ozvučení herního Dogmeata. Jestli máte psi (a Dogmeata) rádi, mrkněte na krátké video, které se River i Dogmeatovi věnuje.