Final Fantasy XV mění bojový systém

1. říjen 2015 16:21 / Vojta Dřevíkovský / Novinky / Diskuze (1)

Demoverze Final Fantasy XV představila souboje, ve kterých hlavní hrdina Noctis automaticky vyvolával různé magické meče a s nimi sekal do nepřátel. Pořadí použitých mečů pak určovalo bojová komba, která Noctis ve hře používal. Pokud jste si na základě demoverze už začali chystat první strategie výbavy, vyhoďte je z okna - tento systém byl ze hry vyřazen.

Potvrdil to šéf vývoje Hadžime Tabata, který s automatickým systémem nebyl spokojen. Nový soubojový systém spočívá v přenesení volby na hráče samotného a umožňuje mu si vybrat, jakým mečem chce útočit. Možnost přepínání mezi zbraněmi s různými schopnostmi a atributy byla převedena na čtyři tlačítka d-padu.

Takhle si hráči mohou přepínat mezi zbraněmi během soubojů a okamžitě rozhodovat o bojových kombinacích, kterých přepínáním docílí. Samozřejmě si také mohou  zůstat jen u jedné zbraně a v boji využít jen její vlastnosti.

Hráči si také budou moci v menu navolit, zda budou chtít provádět kontextuální akce Counter a Raid specifickými zbraněmi a akce jim přiřadí, nebo zda jim na tom nesejde a protiútoky a výpady budou provádět tou zbraní, kterou mají právě v ruce.

Final Fantasy XV zřejmě vyjde v druhé polovině příštího roku, neboť datum vydání vývojáři slibují odhalit na speciální březnové události. Zda se do té doby dočkáme aktualizované verze dema Episode Duscae 3.0 však vývojáři nepotvrdili.

Zdroj: Nova Crystallis

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874167
fortrens napsal 1. 10. 2015 v 20.22

Pro mě určitě příjemná změna :)

Nahlásit nevhodný obsah