Dreams se propojí s Unity i 3D tiskárnou

28. říjen 2015 19:27 / Vojta Dřevíkovský / Novinky / Diskuze (3)

Další ukázka možností tvorby v nové hře od tvůrců LittleBigPlanet a Tearaway včera představila, jak relativě snadno lze ve hře dát tvar představivosti hráčů. S Dreams budeme moci vytvářet hry, filmečky, obrazy a snové zážitky pro ostatní hráče, ale i nehráče.

Media Molecule se snaží vložit co nejvíce možností do editačního nástroje, který tvoří jádro hry. Pokud někoho láká 3D digitální tvorba, ale AutoCAD je odpuzuje svojí náročností, Dreams by je mohly zaujmout. Tvorba objektů, animace pohybů a programování pravidel by měla probíhat snadno a intuitivně, stejně jako sdílení vytvořených her, scének a výrobků.

Dreams navíc nabídnou možnost jakýkoliv výtvor vyexportovat do enginu Unity (a jiných), takže tvůrci mohou pokračovat v práci s připravenými projekty i mimo hru. Dokonce by hráči měli mít možnost cokoliv poslat do 3D tiskárny a svůj snový výtvor si tak přenést i do našeho světa.

Pokud se to Media Molecule povede, tak by se z Dreams mohlo stát něco většího než jen konzolová hra. Pokud vývojáři skutečně dokáží navrhnout snadné ovládání i pro nehráče a nabídnou široké možnosti tvorby, Dreams by mohly získat pozornost digitálních umělců a tvůrců.

Vývojáři plánují spustit betu Dreams v průběhu příštího roku.

Zdroj: Wired

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr NN napsal 29. 10. 2015 v 11.07

TomKQT: Já jedu Cinemu4D. AutoCad je pro inženýry.

Nahlásit nevhodný obsah

20792015
TomKQT napsal 29. 10. 2015 v 11.04

Pokud někoho láká 3D digitální tvorba, neměl by vůbec k AutoCADu stáčet svůj zrak, Vojto ;) To je profesionální a především primárně 2D systém.
Pro 3D modelování (něčeho k čemu pak nepotřebujete strojní výkresy a co se nebude vyrábět na CNC) je lepší SW typu 3ds max či zdrama dostupný Blender.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 29. 10. 2015 v 09.54

Můžeme si všichni myslet o Sony co chceme, jedno se jim upřít nedá. Žádná jiná firma není tak nakloněná experimentování jako Sony. Nikdo nikdy nevydal tolik her s nulovým nebo nejasným komerčním potenciálem, jen aby zvýšil prestiž značky (PlayStation). A co víc, většinou to byly pecky, často léta v "development hellu" a přesto je SONY nestornovala.

(ICO, SHADOW OF THE COLOSSUS, HEAVY RAIN, FLOW, LITTLE BIG PLANET, JOURNEY, SIREN, DEMON'S SOULS (Sony Japan kolaborace s From), TEARAWAY, TOKYO JUNGLE a další)

Editováno: 29. 10. 2015 v 10.05

Nahlásit nevhodný obsah