Max Payne 3 od Remedy by byl jiný
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Max Payne 3 od Remedy by byl jiný

Max Payne 3 od Remedy by byl jiný

Jiří Bigas

Jiří Bigas

2. 2. 2016 17:40 8
Reklama

Kreativní šéf studia Remedy Entertainment Sam Lake se dnes na pařížské přednášce, o níž už jsme psali v souvislosti s pokračováním hry Alan Wake, rozhovořil také o sérii Max Payne, která finské vývojáře proslavila.

Jeden z hlavních autorů a scénárista Maxe se však na třetím díle už podílel jen v roli konzultanta, protože otěže vývoje převzalo proslulé studio Rockstar Games. Příběh třetího dílu tak měl na svědomí především Dan Houser. Lake se zmínil, že lidé z Rockstaru požádali původní autory z Remedy, aby si hru během její produkce vyzkoušeli a podělili se o své dojmy.

Sam Lake byl podle svých slov s pokračováním spokojený, především protože se Rockstaru podařilo zanechat ve světě Maxe Paynea svůj specifický otisk, což se mu líbilo. Ve skutečnosti se bál spíš představy, že by se Rockstar pokoušel imitovat styl Remedy místo toho, aby udělali hru po svém. Naštěstí ve výsledku byl Max Payne 3 stále Max Payne, ale šlo o novou verzi a nový přístup k sérii.

Lake se nechal slyšet, že může s jistotou říci, že Max Payne 3 od Remedy by byl úplně jiný. Ale to, co Rockstar s pokračováním udělal, bylo podle něj správné. “Měli by dělat věci po jejich a my bychom je měli dělat po našem. Pokud bychom se snažili napodobovat jeden druhého, nebyl by to podle mě správný přístup,” dodal Sam Lake.

Závěrem Lake pochválil scénáristu trojky Dana Housera. Je to podle něj fenomenální spisovatel. Po vývoji hry se sešli kvůli komiksu, na kterém pracoval, a ptal se Sama Lakea na Maxovo dětství. Výsledek této debaty pak zakomponoval do příběhu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama