Dark Souls III láká dalšími záběry ze hry

4. únor 2016 11:00 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (19)

Už jsme z připravované hry od FromSoftware nějaké záběry viděli, minulý týden se k tomu připojilo několik screenshotů, ale tak nějak nám přišlo, že toho stále nebylo dostatek. Dnes se tak podíváme na další šestiminutovou stopáž z průchodu hrou.

Záběry se uchovaly díky YouTuberovi, který nahrál určitou část živého streamu samotných FromSoftware, a my se tak můžeme ponořit do další lokace, kterou jsme ještě neviděli. I ze samotných záběrů je zřejmé, že PlayStation exkluzivní Bloodborne a třetí Dark Souls pochází ze stejné krve. Souboje, hlavní devíza hry, jsou zase o něco svižnější, vyžadují větší obratnost, a vypadají prostě úchvatně – ostatně jako celá hra samotná. Všem škarohlídům určitě zkysne obličej, neboť pokud někdo bude tvrdit, že DS3 nevypadá k světu, měl by se na video podívat ještě jednou.

Co na hru říkáte? Těšíte se, až 12. dubna vyjdete střemhlav do dalšího dílu Souls série? 

Zdroj: PC Gamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20884991
Lex_ napsal 4. 2. 2016 v 23.06

1. DkS, který by nemusel stát za hovno
+1 :o)

Nahlásit nevhodný obsah

20846931
Lynch napsal 4. 2. 2016 v 22.25

To zrovna nepůsobí moc dobře, řekl bych skoro i špatně. Jsem zvědav jak na tom bude plná verze.

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 4. 2. 2016 v 19.37

1. DkS, který by nemusel stát za hovno. To zase bude změn, Magic Arts, Weapon Arts, kde každý typ zbraně má unikátní speciální úder, fju to by mohlo bejt velice různorodé, ale design zbraní z Bloodbornu to nepřekoná, potvrzeno už teď.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 4. 2. 2016 v 15.05

tunerdrift: Jo trochu (víc), ale je to víceméně jedna série (asi jako Onimusha - Resident Evil / i když tam nebyla podobnost v boji) naštěstí pro mne, já v BB strávil málo času, z důvodu chybějící PS4 pod mou televizí (každej den přijdu domů, s napětím odemknu dveře a vona tam furt neni, nevim jak je to možný), takže tohle je pro mne PC BB :)

Editováno: 4. 02. 2016 v 15.07

Nahlásit nevhodný obsah

20877324
tunerdrift napsal 4. 2. 2016 v 14.55

Ocelotr2.0: Však neřikej, že to tak nevypadá :-), mě to na škodu nepřijde, ostatně Bloodborne je pro mě hit loňského roku, a žádnou jinou hru jsem si loni tolik neužil, jen doufám, že DS3 bude jiná, pro mě z toho dýchá až moc BB

Editováno: 4. 02. 2016 v 14.55

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 4. 2. 2016 v 14.48

tunerdrift: Nemám tě rád :D

Nahlásit nevhodný obsah

20877324
tunerdrift napsal 4. 2. 2016 v 14.47

No vypadá to stejně jako Bloodborne jen s jinym HUDem, jinak to snad není ani přeskinovaný, přijde mi, že vzali textury z BB a udělali na nich tak 3% změn a hodili to do DS3,

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 4. 2. 2016 v 14.19

Mitsurugi: So, what can i say ? Respect, bro, my skills are still not so sharp, but in the Street Fighter i have the same feeling.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 4. 2. 2016 v 13.48

Ocelotr2.0: Já si jsem jistý.

#Humble #NoBragging

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 4. 2. 2016 v 13.08

PARÝROVÁNÍ je ale teda rozhodně slovo dne otce Furata (pardon Mitsurugiho) :) P A R Ý R O V Á N Í ..... :) Skvělý, zapsáno do databáze slovní zásoby.

Gabča IV. Láskyplná: To jsem nevěděl, ale zní to dobře :) Bohužel už jsem to zapsal do databanky slovní zásoby s tvrdym. Safra Gábi to ses nemoh ozvat dřív ?:) Si si zase myslel na Pištu Hufnágla, ne ?

Editováno: 4. 02. 2016 v 13.11

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 4. 2. 2016 v 12.58

Mitsurugi: Dobrá - chce-li to člověk projít s neparýrující zbraní :) (celý to teda beru spíš z pohledu začátečníka/nebo pokročilého poprvé v nové hře od FROM) samozřejmě parry je vždy option, ale nikdo neni tak dobrej aby si byl na 99,9% jistej že každýho vyparýruje (skvělý slovo). I ty Undead v Undead Burg uměj svý attacky natahovat a dělat vše proto aby člověku zničili timing. Může se to povést 30x za sebou (a člověk je potom na sebe teda jurevsky náležitě pyšnej), ale stačí chvilka nepozornosti ("Miláčku koukni co jsem si dneska koupila u Victoria's Secrets") a parýrování (jaktože jsem na to nikdy nepřišel) a půl hodinový sbírání duší jde do kytek :)

Každopádně se snad shodneme na tom, že kdyby někdo z nás vyhrál 100 milionu dolarů, tak je dáme FROM ať nám udělaj exclusivku :)

Editováno: 4. 02. 2016 v 13.04

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 4. 2. 2016 v 12.38

Ocelotr2.0: No, nevím. Burg a Sens procházím úplně stejným stylem nezávisle na zbrani, protože tam každého parýruju :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 4. 2. 2016 v 12.28

Gabča IV. Láskyplná: Nevím, hrál jsem to moc málo, ale věřím ti. Mě právě přišlo fajn jak DS dokážou z mála vytěžit maximum. Z těch pár útoků pokaždý jinej fight s těmi samými nepřáteli. Zbraně mají sice relativně málo chvatů, ale tím že jich člověk kombinuje víc (4 v DS, 6 v DSII) se dá dosáhnout neopakovatelnejch kombinací. Naučit se správně načasovat a používat ty útoky, které daná zbraň poskytuje, je rozkoš. Přijít na to jaká zbraň se hodí na jakou situaci je jedno z kouzel DS. Nikdy člověk nebude mít postavu a zbraně, které se hodí na jakoukoliv situaci (kort v DS 2) až mistr dohraje hru s čímkoliv. Prostě zatímco v jiných hrách je měnění zbraní do počtu, tady kompletně mění styl jakým člověk projde Undead Burg, nebo Sen Fortress. To vše platí teda i pro BloodBorne.

Editováno: 4. 02. 2016 v 12.30

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 4. 2. 2016 v 11.26

Gabča IV. Láskyplná: Zase to nebude tak omezený na zbraně. V DS je přeci jen větší výběr.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 4. 2. 2016 v 11.18

Jsem zvědavý, jestli hra nebude mít náhodou "Hunter" postavu. Rychlý úkroky už máme, jak tak koukám (spotřebovávají magii ?). Modrá Estus Flask ? Tahle hra až vyjde, tak to zase rok nebudu moct hrát nic jinýho, všechno je takový povrchní oproti DS, a když to neni povrchní, tak je to pro pianisty (Arma III třeba).

Editováno: 4. 02. 2016 v 11.24

Nahlásit nevhodný obsah