Jak vypadá Firewatch z pohledu třetí osoby?
Ve Firewatch se hráči vtělí do role Henryho, člověka, který v létě 1989 potřebuje být trochu sám. I bez zrcadla ve strážné věži mají hráči ve hře několik příležitostí se vlastně podívat, jak Henry vypadá. Co kdyby ale hra nebyla snímaná z Henryho pohledu? Jak by potom thriller z wyominských lesů vypadal?
Jeden z designéru hry Olly Moss na svém Twitteru uveřejnil několik videí, které ukazují, co se ve hře ve skutečnosti děje, když Henry pročítá mapu, či bloudí mezi hustými keři na cestě za rozvernými školačkami.
Walking simulator. pic.twitter.com/PWsbSgX6Zc
— Olly Moss (@ollymoss) February 11, 2016
We had to cut this Henry reveal. pic.twitter.com/rw1VsYB89r
— Olly Moss (@ollymoss) February 11, 2016
Firewatch animation in third person reveals a nightmare human carbuncle. pic.twitter.com/lqVyH84xP8
— Olly Moss (@ollymoss) February 11, 2016
Go home, Henry. You're drunk. pic.twitter.com/Mu00PcCxKG
— Olly Moss (@ollymoss) February 11, 2016
Henryho pošahaná chůze a mávání rukama je daň, kterou herní model platí za to, že my hráči můžeme ve hře vidět jeho ruce a nohy. Stálo to však za to?