Fallout 4 má ještě neobjevená překvapení
Todd Howard, výkonný producent a game director Bethesda Game Studios, se v rámci summitu D.I.C.E. 2016 rozhovořil o plánech Bethesdy a o současném Falloutu. A byť nehovořil o ničem konkrétním, tak i přesto dokázal hráče navnadit.
Moderátor se dotázal Howarda na tajemství Fallouta 4 – zda existuje ještě něco, co hráči neobjevili a co by stálo za zmínku. Howard se po krátké odmlce nechal slyšet, že ano, že taková překvapení ve hře ještě existují a vyjádřil také překvapení nad tím, kterak se ještě o některých věcech nemluví. Nijak konkrétní pochopitelně nebyl, pouze naznačil, že jedno z těchto překvapení lze nalézt na terminálech ve hře.
Nakonec Howard také zmiňuje plánované přepracování survival režimu hry, jež prý od základu změní mechaniky hry. Na to konto se Howard „pochlubil“ tím, že momentálně jeho postava trpí insomnií.