Kodžima nechce dělat další hru jako P.T.

23. únor 2016 14:00 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (10)

Hideo Kodžima svolil k rozhovoru pro magazín Polygon a jak už to v podobných případech bývá, opět v něm najdeme mnoho zajímavý informací stran jeho práce. Podělil se například o informaci, že už nikdy nechce udělat hru jako P.T. a proč se tak rozhodl.

Kodžima je očividně stále rozladěn z toho, jak to se Silent Hills dopadlo. Sledovat, co se s P.T. nakonec stalo, bylo podle jeho slov depresivní. I proto, jak se lidem hratelný teaser líbil a jaký vzbudil ohlas. V těch nejtěžších časech mu údajně byli Guillermo del Toro a Norman Reedus velkou oporou. Vrátit se k původnímu konceptu, třeba pod jiným názvem, ale očividně nemá proslulý designér zájem. Stejně jako recyklovat nápady zamýšlené pro Silent Hills.

Hideo Kodžima by přesto rád v budoucnu zkusil hororový žánr. Zřejmě ale hledá další způsob, jak nás překvapit a nechce jen opakovat předešlý recept. “P.T. pro nás byl svým způsobem také experiment, abychom pochopili řadu věcí. Ale nemyslím, že na Silent Hills kdy dojde. Rád bych rozhodně prozkoumal hororový žánr,” neznačil Kodžima, ale jedním dechem dodal, že ho zajímá spíš téma teroru a že by v budoucnu chtěl zkusit něco odlišného.

“Po P.T. je ve vývoji a chystá se k vydání řada podobných her. Osobně ale nechci dělat něco, co je ve stejném duchu. Dal bych přednost tomu udělat něco, co zvolí jiný přístup a jinou perspektivu,” dodal. A pokud jde o rozkol s Konami, Kodžima znovu zopakoval, že se k této etapě nechce vracet a soustředí se spíš na budoucnost.

Zdroj: GamingBolt.com

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20787966
Wizard napsal 23. 2. 2016 v 23.26

darkWolf: Tak ono teď se o něm hodně mluví, protože se kolem něj dost děje a má určitý dopad na scénu. Jinak na jméno musíš trochu koukat v kontextu... to máš třeba jako se sid meyer's somethings... na dalších už se třeba ani tolik přímo nepodílel, ale přes to víš o co jde.

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 23. 2. 2016 v 20.23

Nová hra bude bez tak nějaký sci-fi, anime, mechové, vše tomu napovídá, ale kdo ví, jeho hry mají vynikající hratelnost. Beru vše, pokud to nebude další openworld, tím by byl pro mne ztracenej. Jedině by to muselo být něco velmi originálního, co jsem ještě neviděl a to i v designu a ten by musel zařídit jen Yoji Shinkawa. Jeho mechanical design nemá konkurenci.

Ježíš Kristus: Ježíši Kriste z tebe je úplně božská postava. Nechci nic říkat, ale od tý doby, co se v titulcích neobjevuje jméno Tomokazu Fukushima, stojí všechny MGS za velkej prd. :D Nechci nic přivolávat, ale myslím si, že jeho sláva vyprchá jako Shinji Mikamimu. Na druhou stranu tu je šance, že on nedělal pořádně nic jinýho než věky Metal Gear, nějaký ten nápad by mohl mít uschovanej. A pokud ne, tak z toho se Sony udělaj tak megalomanskej komerční škvár, že to zas budou všichni hltat a jeho jméno bude zase všude. :D

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 23. 2. 2016 v 18.29

Ježíš Kristus: Dám ti radu, která ti změní život, zprávu nemusíš číst, ale můžeš jí přeskočit. Nikoho nezajímá všechno.

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 23. 2. 2016 v 16.59

Ježíš Kristus: Ty miliony lidí,co si MGS sérii kupovaly by ti to rozhodně neřekly. :) Jde o to,že všechny hry kromě MGSV GZ(a kvůli zásahům Konami taky MGSV TPP) byly perfektní.Zahraj si jednu z nich,pokud tě nebude bavit,co nazmar,ale hry jsou to perfektní se smyslem pro detail. :) Kojima třeba vyvíjí hry dýl než třeba Tom Clancy(RIP) nebo John Carmack,jeho první hra,Metal Gear byla v roce 1987. ;) A i ta byla detailní,se skvělým příběhem a možnostmi.

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 23. 2. 2016 v 16.55

Orochi: Pokud by to nebylo nedopečené,s chutí bych si se do toho vrhl.Souhasík s tvým nápadem. :)

Nahlásit nevhodný obsah

20879588
Orochi napsal 23. 2. 2016 v 16.42

Mr. Kojima urobí niaku military RPG ,z velkým svetom !!! A to bude teprve to pravé pecené !!

Nahlásit nevhodný obsah

20865809
Jarcze napsal 23. 2. 2016 v 16.20

hororový žánr

Nahlásit nevhodný obsah

20787966
Wizard napsal 23. 2. 2016 v 16.00

ať si kdo chce co chce říká, já bych si stejně rád zahrál takovou Kojimovu variaci na příběhovější rpg, ať už plnou horroru, teroru, leč prostou jakýchkoli errorů. :) ...toliko k poetice... BTW, imho: K jeho stylu vyprávění a výrazovosti by nějaký ten branching vyloženě seděl, protože pokud by bylo víc možností, jakými směry činit zásahy do herního světa a postupovat kupředu, tak by nikdo nemohl předpokládat všechny možnosti jak tyhle jednotlivé zásahy budou navzájem interagovat. Idea v tom, že neexistuje jediná správná cesta kupředu, ale jen sled událostí, které nakonec budou mít nějaký efekt a nakonec vám právě třeba v libovolných (možná dejme tomu v určité míře "odtušitelných") kombinacích umožní právě průchod kupředu je doufám docela zajímavá a určitě by mohla být příjemně hratelná. PT bylo třeba ukázkou zcela lineárního postupu a v podstatě jen jednoho možného sledu událostí... doufám že tím svým prohlášením právě myslí třeba to, že od takové linearity se chce odklonit v první řadě. (Rovnou by mohl hodit inspirační řeč s Kenem Levine, který něco povídal o té uzlové příběhovosti a měli by jsme zaděláno na skutečnou zajímavost :))) )

Nahlásit nevhodný obsah