Takhle má The Division vypadat na PC
O grafice Tom Clancy's The Division se za roky vývoje řeklo mnoho. Engine Snowdrop má hře poskytnout nebývalou hustotu detailů a byť se stále vedou diskuze o tom, v jakých prvcích hra neodpovídá starým ukázkám, je jasné, že i přesto The Division představuje současnou grafickou špičku. Alespoň na PC. S grafickou kartou od NVIDIA.
Nejnovější trailer ukazuje, jak hra od Ubisoftu využívá grafických možností NVIDIA GameWorks. Specificky se věnuje technikám, které vytvářejí realistické stíny jak v detailech, tak i v případě velkých objektů. HBAO+ vypočítává zastínění objektů svým okolím a PCSS vypočítává jemnost stínů v závislosti na vzdálenosti zastiňujícího objektu od povrchu, na který stín dopadá.
GameWorks zatím nemá mezi hráči nejlepší reputaci. Hry jako Project CARS, Zaklínač 3 či Assassin's Creed Unity utrpěly integrací technického řešení efektů od NVIDIA, pokud hráči nevlastnili tu správnou grafickou kartu.
Jestli se Tom Clancy's The Division problémy s výkonem vyhnou, se dozvíme už docela brzy. Hra vychází 8. března na PC, ale i na PS4 a Xbox One, kde možná nebude tak hezká, ale soudě dle bety bude alespoň fungovat plynule.