Vampyr není open world kvůli příběhu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vampyr není open world kvůli příběhu

Vampyr není open world kvůli příběhu

Jiří Bigas

Jiří Bigas

2. 3. 2016 10:56 12
Reklama

Pohlcující příběh a propracovaný scénář je důvodem, proč se vývojáři z pařížského studia Dontnod Entertainment rozhodli v případě akčního RPG Vamypr vzdát otevřeného světa. Open world a sandboxovou hratelnost si přitom řada hráčů pod pojmem upírské RPG od začátku představovala. Autoři si ale za svým rozhodnutím stojí a jsou si jím jistí.

Podle vývojářů může otevřený svět kolidovat s příběhem a narušovat jej. A nikdo zřejmě nepochybuje o tom, jakou má zápletka pro autory epizodické adventurní série Life is Strange význam. Studio Dontnod Entertainment doufá, že vyprávění bude hrát hrát v případě RPG Vampyr stejně důležitou roli jako v jejich minulých hrách. Stéphane Beauverger, který má na starosti scénář, v rozhovoru pro Gamereactor prohlásil, že čím otevřenější a větší svět vytvoříte, tím je pro hráče příběhová linka méně důležitá.

“Například já mám opravdu rád hry jako Skyrim, ale vážně je tam tolik věcí, které můžete dělat, že váš hlavní úkol se ve skutečnosti stane sekundárním. Nejdůležitější věcí je, co v tomto světě děláte,” myslí si Stéphane Beauverger. “Dontnod chce vytvořit silné postavy se silnými osudy,” pokračuje s tím, že k tomu, aby tohle vše mohli vývojáři řídit, musí občas provést hráče něčím, co sami naplánovali.

Výsledkem je tedy jen částečně otevřený svět. “Máte svobodu pohybu a může jít, kam chcete, v kulisách, které jsme vytvořili. Ale nemůžete jít, kdykoli kamkoli se vám zachce, protože jsou místa ve hře, která vám zpřístupníme jen ve chvíli, kdy my sami chceme,” dodal.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama