Nový Mirror's Edge ve vývojářském deníčku
Vydání Mirror’s Edge Catalyst se kvapem blíží, a tak se EA začíná snažit, aby se o hře mluvilo více, než dosud. Jak bývá v posledních letech zvykem, mezi možnosti, jak toho docílit, patří vydání tzv. vývojářských deníčků, které nám poskytnou hlubší pohled na samotný vývoj, ostatně i na hru jako takovou.
První z nich z nese prozaický název Gameplay. Řeč v něm dostanou vývojáři ze studia DICE, kteří budou hovořit zejména o rozdílech mezi prvním dílem a rebootem pojmenovaným Catalyst. Vývojáři nejen že zmiňují systém lezení a výhody otevřeného světa, ale zároveň upozorňují, že Catalyst přijde s novým inovovaným kombo systémem, který by měl hráčům pomoci porazit různé typy nepřátel. Krom toho je řeč také o hudebním zpracování, které bylo v prvním díle špičkové, a které by mělo hrát prim i v dlouho očekávaném rebootu.
Hra by měla vyjít 24. května. Sara Janssonová, producentka studia, odůvodňovala zdržení tím, aby si „byli vývojáři jistí, že vstup hráčů do obrovského City of Glass a samotný vzestup Faith poskytne tu největší zábavnost, působivost a zapamatovatelnost, jaká jen bude v možnostech hry“.
Před samotným spuštěním hry bude k dispozici uzavřená beta na PC, Xboxu One a PS4. Těšíte se?