Proč ještě není film na motivy Falloutu?
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Proč ještě není film na motivy Falloutu?

Proč ještě není film na motivy Falloutu?

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

12. 3. 2016 12:13 19
Reklama

Zkrácená odpověď zní jednoduše proto, že Bethesda zatím nechtěla. Todd Howard se v rozhovoru pro magazín GamesIndustry.biz rozpovídal o tom, proč tomu tak je a proč také studio předchozí nabídky zatím odmítalo.

Vývojáři prý již dostali mnoho návrhů na spolupráci a někdy došly i do další fáze než jen té papírové a proběhla skutečná jednání, zatím však bez dalšího výsledku. Podobné námluvy totiž nevyznívaly dobře pro další směřování značky.

V případě filmové adaptace Falloutu totiž musí být vše perfektní, vše musí zapadnout do univerza a musí to být řádně citlivé – existence snímku totiž chtě nechtě ovlivní další případné směřování i her jako takových a v tu chvíli je třeba mít na paměti i ty sebemenší detaily. Howard na to konto zmiňuje například podobu obleku hlavní postavy.

Takovému přístupu se samozřejmě nelze divit – Fallout je velká značka a film, pokud by jej nějaké studio vytvořilo, musí ctít její základy a licenci nadále rozvíjet, nikoli ji vlastní nešetrností jakkoli poškozovat. Vše do sebe zkrátka musí zapadat a víme všichni moc dobře, jak jednoduché je dle herní předlohy vytvořit zpackaný film.

Celý výsledek rozhovoru si můžete v angličtině přečíst zde – témat v něm bylo probráno podstatně více. Howard v něm mimo jiné zmiňuje plánované další tituly na mobilní zařízení, tak trochu i dementování předchozích zpráv o třech konkrétních titulech, nadšený pohled na virtuální realitu (byť na tu se v Bethesdě ještě neplánují zaměřit) a nakonec také třeba nutnou podporu modifikací a lidové tvořivosti obecně.

Rozhovor byl navíc uskutečněn u příležitosti brzkého ocenění celoživotního přístupu hernímu průmyslu, jež spadá pod Game Developers Choice Awards. Howard se tak ve svých teprve 45 letech postaví bok po boku takovým velikánům, jako jsou například Hideo Kojima, Sid Meier a Will Wright.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama