"Příští hra od Naughty Dog bude ještě hezčí"
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka "Příští hra od Naughty Dog bude ještě hezčí"

"Příští hra od Naughty Dog bude ještě hezčí"

Jiří Bigas

Jiří Bigas

5. 4. 2016 11:48 6
Reklama

Ze zpráv o Uncharted a studiu Naughty Dog se dnes asi jen tak nevyhrabeme, ale je to celkem pochopitelné vzhledem k tomu, že včera padlo embargo na informační vlnu, která spláchla všechna herní média. Tentokrát bude řeč o grafice a délce hry

Uncharted 4 vypadá vážně skvěle, a tak se nabízí otázka, jestli lze vůbec ještě zajít na PS4 dál. Jde vyždímat z konzole více výkonu, nebo je tohle už absolutní maximum, které její hardware umožní? Ricky Cambier z Naughty Dog si myslí, že vývojáři ještě té nejzazší hranice nedosáhli a stále existuje rezerva. Z PS4 podle něj dokážou autoři dostat ještě víc.

“Jsou tu rozhodně oblasti, kde už nyní vidím, že budeme schopní udělat lepší věci. Máme v Naughty Dog pár vážně šikovných programátorů a já jsem vždycky fakt překvapený tím, co dokážou udělat,” řekl Cambier magazínu DualShockers s tím, že po Uncharted plánují zajít vývojáři ještě dál v honbě za čím dál hezčí grafikou.

“Rozdíl mezi prvním Uncharted a The Last of Us je také obrovský,” vypíchl dva projekty na konzoli PS3, které dělilo několik let. Není proto podle něj pochyb o tom, že příští věc, na které budou dělat, vymáčkne z PS4 ještě víc než Uncharted 4. Web DualShockers výslovně zmiňuje, že se ptal na aktuální verzi konzole a výkonnostní rezervu či lepší grafiku nelze přičítat na vrbu spekulacím o PS4K. Cambier proto mluvil o tom, že lepší grafiku dostane tým z aktuálního modelu a žádné hypotetické výkonnější verze.

V rozhovoru pro GameSpot pro změnu Neil Druckmann prohlásil, že Uncharted 4 je nejdelší hra z celé série. Když si podle něj autoři uvědomili, že nestihnou hru vydat v roce 2015, vážně uvažovali o tom, že by z ní část obsahu vyřízli. “Když to ale uděláte, riskujete, že tím poškodíte tempo a příběh. Všechno, co jsme do hry dali, jsme považovali za nezbytné k vyprávění příběhu. Je to velmi ambiciózní, je to nejdelší Uncharted v celé sérii a nejrůznorodější, pokud jde o různá prostředí,” dodal Druckmann.

Jelikož je to poslední hra v sérii (od Naughty Dog), což ji dělá samo o sobě výjimečnou, studio nechtělo nic ponechat náhodě. Výsledkem je podle Druckmanna hra, kterou tým chtěl skutečně udělat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama