MGS2 mohl mít cel shade grafiku

6. duben 2016 13:52 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (13)

YouTube kanál DidYouKnowGaming?, jenž přibližně před dvěma týdny přinesl zajímavé informace na konto zrušené hry se Supermanem, publikoval nové video, které věnoval hře Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty.

V novém pořadu, který trvá necelých devět minut, se pustil do historického rozboru hitu od Konami z roku 2001, který v mnoha ohledech předběhl svou dobu. Což by ostatně šlo prohlásit o mnoha dalších dílech z této ságy. Z videa kromě jiného vyplynulo, že autoři uvažovali o tom, že by debut série Metal Gear na PS2 nabídl celshadovou grafiku. Do finálního produktu se ale pochopitelně tahle vize neprobojovala.

Video kromě toho nabízí i další zajímavé postřehy a záběry. Věděli jste například, že Sons of Liberty byl první díl v sérii, který využil technologii motion capture? Vývojářům s touto novinkou pomáhal vojenský poradce. Kromě toho se můžete dozvědět, jak hru ovlivnily filmy jako Terminátor nebo King Kong. A rozbor se pochopitelně věnuje i původnímu zamýšlenému konci s útokem na New York City, který byl pozměněn v důsledku událostí z 11. září.

Zdroj: VG247

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20877960
TseruMaru napsal 6. 4. 2016 v 19.17

Mitsurugi: Hele já třeba celé ty roky nevěděl, že Snake se tam může sám uspokojovat. :D Přišel jsem na to až s HD edicí díky trofejím.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 6. 4. 2016 v 19.12

TseruMaru: Ono to může zajímat i spoustu starších, akorát se o sérii prostě nezajímali víc, než tak, že jí hráli.

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 6. 4. 2016 v 18.56

Mitsurugi: Jo to máš pravdu. Jen si nedokážu představit koho dnes mladšího 20(spíš 25)let může zajímat MGS2. :D A zrovna dvojka nejsložitější díl na pochopení, přesto můj nejoblíbenější/nejlepší.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 6. 4. 2016 v 18.43

TseruMaru: Ano, každý bambuk si může najít informace o Archimedově zákonu sám, ale většinu to třeba ani nenapadlo, nebo to pro ně bylo moc složité, ale naštěstí mají bambukweb.jungle který jim to vysvětlí v bambučtině.

To samé je tohle, ano, pokud ses o Metal Gear zajímal blíže, tak to pro tebe nebude novinka. Většina lidí se o něj tak moc nezajímala, takže informace předžvýkané touhle formou jim ušetří čas a navíc sekundují jako zábava. Je to prostě infotainment.

Editováno: 6. 04. 2016 v 18.45

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 6. 4. 2016 v 18.27

Mitsurugi: Hele, co si to dovoluješ? Nemám nic proti výtce, ale co tě opravňuje vytáhnout ode mne částečný text, vypustit z něj pointu a seřadit to tak, abych vypadal jako hlupák.
To, že lidí neumí japonsky je jejich problém. Já se divil nad rozporem v hodnototách té informace, protože umístit si takovej článek na web je hloupé. To máš jako kdyby bambuci z pralesa přišli na archimédův zákon a dali si to jako novinku na svůj bambukweb.jungle, kdyby jsi na to narazil, tak se budeš smát a klepat na čelo k čemu taková informace je.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 6. 4. 2016 v 17.55

TseruMaru: "Stačí si koupit japonské scénáře" "...většina lidí neumí japonsky..."

:rolling eyes:

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 6. 4. 2016 v 17.45

Takže kvůli tomu, že většina lidí neumí japonsky, jsou tyhle 100 let starý informace přínosné? Nechápu. Stačí si koupit japonské scenáře dané hry a maj to tam napsaný. :rolling eyes:
Gojira a King Kong motiv považuju za kompletní fabulaci. :D
Jedna z hlavních designových chyb MGS série byla, že nepoužili tenShinkawův art do Codeců jako v jedničce. To by byla nádhera a ne ty vyblitý 3D modely.

Editováno: 6. 04. 2016 v 17.56

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 6. 4. 2016 v 16.57

Ocelotr2.0: Tehdy se na to úžasně kašlalo. SotC beželo hodně často tak na 15-20 FPS. Dodneška nechápu, proč je první Star Fox tak uctívaná hra. Řekl jsem si, že to zkusím, ale když na mě vyskočila hra běžící tak na 10 FPS, tak jsem si to hned rozmyslel :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 6. 4. 2016 v 16.49

digestor: Jsem na tom stejně, málokterá hra na PS2 dosáhla plynulosti, ostrosti, detailnosti a stabilního framerate jako MGS2. Možná jen něco z bojovek jako Soul Calibur nebo Tekken.

Editováno: 6. 04. 2016 v 16.49

Nahlásit nevhodný obsah

20822354
Jiří Bigas napsal 6. 4. 2016 v 15.01

Chledobárce: Díky, opraveno.

Nahlásit nevhodný obsah

1454732
digestor napsal 6. 4. 2016 v 14.49

Chledobárce: Ano předběhl svou dobu, když jsem to v době vydání poprvé hrál na PS2, sbíral jsem čelist z podlahy ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20877421
Chledobárce napsal 6. 4. 2016 v 14.17

předběhl svou bobu mě upřímně rozesmálo :D

Nahlásit nevhodný obsah