Jak Final Fantasy VII změní systém soubojů
Producent remaku Final Fantasy VII Jošinori Kitase se v rozhovoru pro Game Informer vyjádřil k hojně diskutovanému a některými hráči kritizovanému tématu akčnějšího pojetí soubojů. A prozradil, co vývojáři touto změnou zamýšlí. Právě bitvy a jejich zpracování totiž představují zatím největší známou změnu.
Nemáme údajně čekat, že by souboje byly zcela akční. “Samozřejmě nebudou tak zaměřené na akci jako Dissidia,” ujistil Kitase fanoušky, ale mají podle něj počítat s tím, že se po vizuální stránce i hratelností inspirovali autoři tímto stylem. Právě Dissidia údajně reprezentuje tu nejlepší akci v mezích Final Fantasy.
Kitase v rozhovoru rovněž potvrdil, že Square Enix už mají jasno také v tom, z kolika částí se remake bude skládat. Nicméně toto číslo zatím nechtěl prozradit. V každém případě má jít z hlediska rozsahu o plnohodnotné části a nikoli klasické epizody, jak je známe třeba v podání Telltale. Všeobecně se předpokládá, že prvního dílu se dočkáme až příští rok.