Bloodborne v podání Unreal Enginu 4
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Bloodborne v podání Unreal Enginu 4

Bloodborne v podání Unreal Enginu 4

Jiří Bigas

Jiří Bigas

9. 5. 2016 09:03 11
Reklama

Fanoušci FromSoftware budou přísahat, že loňský Bloodborne pro PlayStation 4 je jedna z nejpohlednějších her všech dob. A o její zdařilé stylizaci a osobitém estetickém pojetí nemůže být sporu. To ale neznamená, že by čistě z technického hlediska nemohla být hra ještě hezčí. A vida, někdo se to jal rovnou dokázat.

Fiktivní město Yharnam se svou směsicí gotiky a viktoriánské architektury patří mezi vůbec nejvýraznější virtuální světy. Už loni v dubnu jsme psali, že vývojáři se při jeho návrhy výrazně inspirovali Prahou, kterou dokonce navštívili, aby tu nasáli její specifickou atmosféru. Výsledek stál rozhodně za to, ale pokud jde o technickou stránku, vždycky lze zajít dál.

To si zřejmě řekl i grafik Simon Barle, který už skoro čtyři roky pracuje pro švédské studio DICE. Na internetu se pochlubil tím, jak by vypadala lokace Hunter's Dream, která funguje jako centrální hub, pokud by Bloodborne poháněla technologie Unreal Engine 4. A výsledek vypadá skutečně působivě. Ostatně přesvědčte se sami v galerii obrázků.

Bloodborne v podání Unreal Enginu 4
i Zdroj: Hrej.cz
Bloodborne v podání Unreal Enginu 4
i Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama