Už víme, proč Kodžima navštěvoval studia
Po vyhazovu z Konami uskutečnil slavný designér Hideo Kodžima pouť po vývojářských studiích napříč celou zeměkoulí, důvod této cesty ale nebyl až dosud znám. Spekulace mluvily o všem možném, pravým a jediným důvodem však bylo hledání toho nejvhodnějšího herního enginu.
Kodžima to potvrdil v rozhovoru pro magazín Nordic Game v Malmö a rozhodně nezastíral přitom, že použití vlastního enginu je skoro vše všech případech lepší. V situaci, v níž se však jeho studio momentálně nachází, je pro Kodžimu klíčové udržet vstupní náklady co nejníže a právě investice do vlastního enginu není pro první hru úplně žádoucí. „Chceme hru vydat pro ty, kdo na ni čekají,“ řekl doslova Kodžima a adresoval tím i nutnou časovou investici, která by pro vývoj vlastního enginu byla stejně tak nezbytná, jako ta finanční.
O Kodžimově nové hře ale stále nevíme nic konkrétního – že bude obsahovat mechy a hratelnost by se měla přiblížit Uncharted je to jediné, co víme a hádáme, že ani E3 na tomto stavu nic zásadního nezmění.