Rocket League slaví další milník úspěchu
Závodní arkáda Rocket League je vděčným tématem a v naší novinkové sekci se objevuje pravidelně. Dá se přitom říci, že se většinou střídají dvě hlavní témata – úspěch a nový obsah či funkcionalita. A jelikož jsme minule psali o plánovaném propojení hráčů s Xbox One a těch na PC, tak je dnes zřejmě na řadě další zpráva o úspěchu.
Ten má momentálně podobu pěti milionů prodaných kopií a faktu, že od začátku prodejů si tuto hru vyzkoušelo až patnáct milionů hráčů. A například ještě v dubnu jich bylo až pět milionů aktivních. Psyonix tak zkrátka mohou slavit – v létě tomu bude teprve rok, co hra vyšla, nicméně stále se jedná o obrovsky úspěšnou záležitost, kterou si řada hráčů ráda pravidelně pouští.
Velký rozdíl mezi prodanými kopiemi a hrajícími hráči pak značí to, že si hru velké množství hráčů stáhlo například v rámci nabídky PlayStation Plus, to však autorům nijak ve výdělku překážet nemusí, neboť celkem již hráči dokázali nakoupit přes pět milionů herních předmětů a doplňků.
A to má za následek to, že hra dokázala již vygenerovat 110 milionů dolarů, čili úctyhodných 2,7 miliardy korun. Vytvořit hru přitom stálo pouhé 2 miliony dolarů, tedy zanedbatelný zlomek celkově vydělané částky.
V Rocket League to zkrátka stále žije a nelze tak než vzpomenout na fakt, že tento tolik úspěšný titul je klonem starší a paradoxně velmi neúspěšné hry s krkolomným názvem Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars.