Bungie záleží na novém obsahu pro Destiny
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Bungie záleží na novém obsahu pro Destiny

Bungie záleží na novém obsahu pro Destiny

Pavel Makal

Pavel Makal

15. 6. 2016 11:06 4
Reklama

Větší přítomnosti Destiny jsme se sice na konferenci Sony nedočkali, autoři hry z Bungie ale ani tak nezahálí a už pro fanoušky vypouštějí zprávy o svých plánech do budoucna a o připravovaném rozšíření Rise of Iron.

V Bungie jsou si dobře vědomi, že to, po čem hráči Destiny volají nejvíce, je kontinuální přísun nového obsahu. Christopher Barrett, kreativní ředitel Bungie se v interview pro server Gamesradar rozpovídal o slavném slibu Activision, týkajícího se desetiletého plánu pro Destiny a o budoucnosti hry jako takové. Nedostatek nového obsahu je největší trvající slabinou Destiny. Po dvojici menších přídavků House of Wolves a The Dark Below přišel masivní restart ve formě datadisku The Taken King. Od jeho vydání však brzy uplyne rok a situace je stále ve stejných kolejích. I přes občasné updaty, které přinesou zdarma pár nových maličkostí, je pro hráče těžké najít po čase důvod trávit v Destiny čas. Autoři doufají, že připravovaný datadisk Rise of Iron tento neduh vyléčí.

I přes vokální stížnosti hráčů ale Barrett brání svůj tým. Není to tak, že by jim hra neležela na srdci a neustále se ji nesnažili vylepšovat. Zavádí do hry nové systémy, neustále pracují na jejím vyvážení a zkouší nové věci. Jen ty přídavky nabité obsahem, které hráči skutečně vyžadují, jaksi nepřicházejí. Nespokojenost hráčů také způsobuje nepravidelnost nového obsahu a jeho kolísající kvalita. Barrett uznává, že ideálním řešením by byl konstantní rozvrh vydávání obsahu. Pravidelné a jasně dané intervaly s předem oznámeným obsahem by jistě komunitu potěšily. S Rise of Iron se o něco takového pokusí a hráči mají v následujících měsících s potěšením sledovat nárůst pravidelných aktualizací hry. Inu, nechme se překvapit, podobných slibů už tu několik bylo.

Co se týče zmiňovaného desetiletého plánu, autoři se momentálně soustředí na současnost a připravovaný datadisk, stále ale mají v rukávu mnoho příběhů, které by chtěli v rámci Destiny vyprávět. Na otázku, zda bude Destiny ve svém potenciálním devátém roce života stále rozpoznatelná pro hráče, kteří ji hrají od začátku, Barrett odpověděl, že to je určitě jejich cílem. Chtějí udržet koherentní zážitek a mají nějaké nápady, kam by se svět Destiny mohl ubírat. Na druhou stranu realisticky připouští, že na podobné úvahy je ještě příliš brzy. Nakonec se Barrett podělil o vizi, kterou v Bungie považují za klíčovou. Chtějí, aby Destiny spojovala hráče dohromady a poskytovala co největší porci zábavy. Neustále plánují hru vylepšovat, sledují, co se fanouškům líbí a snaží hru pořád vyvíjet tím správným směrem. Nejnovější zastávkou bude již zmíněný datadisk Rise of Iron.

O tom se pro změnu rozpovídal komunitní manažer Destiny David Dague. V rozhovoru pro Guardian poskytl několik střípků informací o novinkách, které se týkají striků. Datadisk má ve spoustě ohledů složit poklonu kořenům hry a jeho velká část se bude odehrávat ve venkovních oblastech. Nejen že přibyde jeden nový Strike, dojde i k updatu dvou starších. Jedním z nich bude podle všeho Devil’s Lair. Raid, který datadisk nabídne, nebude začínat v samostatné instanci, ale ve společném prostoru, podobně jako tomu bylo v případě Vault of Glass. Špatnou zprávou je, že ani Rise of Iron nepřinese matchmaking. Datadisk se na nás chystá 20. září, vyjde pouze pro současnou generaci konzolí a cena předobjednávky na PlayStation Store činí 819 korun.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama