Howard: Fallout měl rozbité dialogy
Todd Howard je dnes považován za jednu z nejvlivnějších postav herního průmyslu a v minulosti byl již například oceněn za celoživotní dílo v oblasti videoher. I ti nejlepší ale umí samozřejmě také čas od času udělat chybu, což Howard dokládá v rozhovoru pro GameSpot.
V tom hovoří o tom, že například sytém dialogů ve Fallout 4 nedopadl zcela nejlépe, což je mimo jiné snahou hledat inovativní přístupy a zkoušet nové věci. Dialogy a zejména jejich systém tak nedopadl dle slov Howarda tak dobře, jako tomu bylo u ostatních složek hry, ale tak úplně na škodu to samozřejmě není.
Bethesda zkrátka ráda zkouší nové věci a co se jednoduše nepovede, z toho se poučí a napříště to bude samozřejmě lepší a funkční. Zkušenosti takto získané by se následně projeví například nejen v dalším pokračování série The Elder Scrolls, ale první náznaky zlepšení situace Bethesda implementovala již do DLC Far Harbor. Další zlepšení tak lze jen očekávat.