S vývojem FIFA 17 pomohli BioWare
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka S vývojem FIFA 17 pomohli BioWare

S vývojem FIFA 17 pomohli BioWare

Jiří Bigas

Jiří Bigas

20. 6. 2016 15:22 10
Reklama

FIFA 17 se na E3 představila prostřednictvím nového story módu, který má být vedle enginu Frostbite hlavní novinkou hry. Ve speciálním režimu nazvaném The Journey se hráči chopí mladého talentovaného fotbalisty jménem Alex Hunter. A právě s tímto příběhový módem vývojářům pomáhali autoři sérii Mass Effect nebo Dragon Age.

O tomto druhu spolupráce slýcháme stále častěji. Bethesda si s akcí ve Falloutu 4 nechala poradit od id Software, Blizzardu zase pomáhali s ovládáním na konzolích vývojáři Call of Duty. Ambiciózní novinka představuje pro EA Sports, respektive tým EA Canada úplně neprobádané území, proto se obrátili na zkušenější kolegy. Prozradil to producent hry Garreth Reeder v rozhovoru pro PlayStation Access.

Vývojáři navštívili studio BioWare, aby nasáli během vývoje nějaké nápady. Podle Reedera se toho tým od autorů Mass Effectu hodně naučil a výsledek této kooperace by se měl nějak pozitivně odrazit na výsledné podobě příběhového režimu. Aaryn Flynn z BioWare se o tom pro změnu rozpovídal pro magazín Glixel s tím, že jeho lidé přispěli k tomu, co bylo představeno jako story mód ve FIFA 17. A sportovní vývojáři se podle něj skutečně od BioWare něčemu přiučili.

V režimu The Journey nebudou chybět cut scény, rozhodnutí, větvené dialogy a to, co se odehraje na hřišti, má být stejně důležité jako dění mimo něj. Z povídání na toto konto je tak zřejmé, že i příběhový mód a s ním spojené tyto novinky povzbudily vývojáře k tomu, aby sáhli po enginu Frostbite namísto Ignite.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama