Proč je v Horizon žena? „Mužů máme dost“
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Proč je v Horizon žena? „Mužů máme dost“

Proč je v Horizon žena? „Mužů máme dost“

David Plecháček

David Plecháček

21. 6. 2016 08:16 23
Reklama

Zatímco včerejší zpovídání Mathijse de Jonga skrze Twitter přineslo několik menších novinek o hře Horizon: Zero Dawn, rozhovor, který zprostředkoval magazín GameSpot, je poněkud obsáhlejší. V hlavní roli zůstal režisér hry ze studia Guerrilla Games, a o čem se rozpovídal tentokrát?

Horizon měl vyjít původně letos, ale aby vývojáři zaručili takovou kvalitu, jakou chtěli, radši jí o několik měsíců odložili. „Musíme to všechno vyleštit. Máme tu open-world. Je fakt velký. Máme tu taky hodně questů. A kromě toho je naše prostředí hodně členité. Máme také hodně strojů... Jenom testování toho všeho je velice, velice časově náročné,“ řekl.

A na čem přesně je potřeba zapracovat nejvíce? Jednoznačně se jedná o hlavní příběhovou linii a o dialogy, stejně jako o animace obličejů. Hra se ale v současné chvíli nachází v pre-alfa fázi, a tak mají vývojáři spousty času na zlepšení výsledného dojmu.

„Důvod, proč jsme hru odložili, je ten, že je tak velká. Jsme tým, který čítá nějakých 200 lidí, ale ve hře je zkrátka tolik obsahu, na který se musíme zaměřit, a který musíme neustále vylepšovat,“ pokračoval v rozhovoru de Jonge.

Zajímavou pasáží je i vysvětlování, jak došlo k propojení rusovlasé hrdinky se světem robotických dinosaurů. Guerrilla Games chtěli vytvořit něco neobvyklého, netypického, a něco, co by vybočovalo z jejich dosavadní produkce. „Když jsme si dělali základní koncept, připadalo nám, že máme fakt čerstvý mix ingrediencí: přírodu jako z dokumentu BBC, k tomu přidejte sci-fi prvky s roboty. K tomu jsme chtěli přivát čerstvý vítr i co se týče hlavní postavy. Dělali jsme Killzone; máme dost mužských protagonistů. Nějaký čas je necháme být. Teď, teď jsme chtěli udělat něco jiného,“ řekl de Jonge, čímž vysvětlil, jak vznikl nápad na hlavní hrdinku Aloy.

„Od FPS jsme přešli k akčnímu RPG v otevřeném světě. Všechno se pro nás mění, a tak jsme chtěli zkusit ještě něco navíc. Přišlo nám, že hlavní hrdinka jako Aloy by do tohoto světa krásně zapadla.“ Jedním dechem ale režisér hry dodává, že se studio až tak nesoustředilo na to, zda bude Aloy žena či muž, nýbrž na to, aby měla charakter a nějakou osobnost. „(Důležité je) Udělat její osobnost vážně zajímavou. Důležité je i to, jak vypadá; aby opravdu vypadala jako lovkyně nějakého kmene.“ A pokračoval: „Aloy chce venkovní svět prozkoumávat, a my chceme dát hráčům ten samý pocit. Chceme, abyste chtěli zjistit, co je venku, abyste objevovali nové stroje, potkávali nové kmeny. Takhle chceme koncipovat její charakter,“ řekl závěrem.

Zajímavostí je, že se Šúhei Jošida nechal slyšet, kterak je sázka na dívčí hrdinku riskantní. Uvnitř Sony probíhala na toto téma živá diskuze, přičemž společnost dokonce najala celý marketingový tým, aby zjistil, jaké to bude mít následky. Evidentně pozitivní, na Aloy nakonec opravdu dojde a těšit se na ní můžete 28. února 2017. Zkrátit čekání si můžete v naší galerii, kde naleznete nové obrázky.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama