Ueda na Last Guardian ještě tak rok nesáhne
Je to zvláštní, ale nervozita se může projevovat různými způsoby. Tep Fumita Uedy bude s blížícím se datem 25. října rychle stoupat, neboť právě tehdy vyjde jeho The Last Guardian. A pokud si někdo myslelí, že si samotný tvůrce hru konečně v klidu vloží do PlayStationu, zapne jí, a vychutná si jím vytvořený zážitek, jste na omylu.
Paradoxně to nebude ani kvůli tomu, že jím je přesycen, ani tím, jak silný zážitek vyvolává, ale právě na začátku zmíněnou nervozitou. Sám Ueda k tomu říká: „Je to jako se všemi mými hrami, když vychází. Jsem extrémně nervózní. Vždycky tak týden se na ní nechci ani podívat. Vidím všechny ty její nedostatky.“
Samozřejmě nikdo si nechce kazit zážitky podobnými myšlenkami, Ueda nevyjímaje: „Ne, opravdu na to nechci takhle pohlížet, nechci toho litovat. A co teprve, když uvidím - byť sebemenší - bug? Proč jsme ho předtím nenašli? Ale možná že později, možná že tak za rok, se dokážu uklidnit a na hru se podívat,“ dodává.
Věhlasný Japonec se také nechal slyšet, že jeho minulá hra, Shadow of the Colossus, prakticky pomohla k vývoji The Last Guardian: „Já Shadow of the Colossus chápal jako příběh o vztahu mezi Wanderem a onou dívkou, přičemž když hra vyšla, od mnoha hráčů jsme slýchávali, že jim přišel nejdůležitější vztah mezi chlapcem a koněm - takhle jsme cítili, že to chápe většina hráčů,“ řekl.
„V tu chvíli jsem si pomyslel OK, pokud je to opravdu v tomhle, můžeme ze hry použít hodně mechanismů z toho vztahu, dát je do popředí a nějakých způsobem je vylepšit a rozšířit. A tak se zrodil The Last Guardian,“ dodal závěrem. Koneckonců jakých pět věcí považuje Ueda za nejdůležitější mechanismy, si můžete přečíst v naší starší novince.
Mimochodem, taková drobná zajímavost; věděli jste, že se v japonštině hra nejmenuje The Last Guardian, ale - doslova - "Trico, lidi požírající orel"?