Jamauči vzpomíná na náročný vývoj na PS3
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Jamauči vzpomíná na náročný vývoj na PS3

Jamauči vzpomíná na náročný vývoj na PS3

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

3. 7. 2016 11:21 3
Reklama

O složitosti architektury PS3 byly napsány stohy papíru a byly to jistě právě stížnosti vývojářů, jež zapříčinily změnu přístupu při vývoji PS4. Jeden takový hlas přitom vycházel například z Polyphony Digital, vývojářů série Gran Turismo.

Dva a půl roku po vypuštění PS4 se ozval CEO Polyphony Digital a závodník v jedné osobě, Kazunori Jamauči. Ten se v rozhovoru pro magazín IGN nechal slyšet o tom, že vývoj pro PS3 a architekturu procesorů Cell byl pro jeho tým hotovou noční můrou.

V kontrastu s tím si Jamauči vyloženě pochvaluje nový hardware a vzpomíná, pod jakým tlakem byl jeho tým při vývoji na PS3, kde dokonce poslední díl prodal méně kopií než ten předešlý. A ačkoli onen tlak prodat co možná nejvíce kopií samozřejmě neustal, tak se k němu mohou v týmu mnohem lépe postavit právě díky tomu, nakolik přátelštější hardware PS4 je. Polyphony Digital navíc díky opožděnému startu vývoje dostali čas navíc na to, aby nový hardware dostatečně prozkoumali.

A právě i díky tomu se prý hráči dočkají dosud nejinovativnějšího dílu série od vydání jejího prvního dílu a zároveň hry, jejíž vývoj si v Polyphony Digital náležitě užívají. Nakolik se to promítne do zábavné a vyzývavé hry, to uvidí fanoušci série již 15. listopadu, do Evropy se pak hra dostane o pár dní později, 18. listopadu. Ujet si každopádně nenechte naše první dojmy získané na E3.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama