Tomaszkiewicz: Gwent bude mít skvělý příběh
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Tomaszkiewicz: Gwent bude mít skvělý příběh

Tomaszkiewicz: Gwent bude mít skvělý příběh

Pavel Makal

Pavel Makal

4. 7. 2016 12:18 1
Reklama

Popularita karetní hry Gwent rychle přerostla hranice třetího virtuálního dobrodružství zaklínače Geralta. Kromě papírových kartiček, přibalených k oběma datadiskům, se chystá i samostatná karetní videohra. Server GamingBolt získal rozhovor s Mateuszem Tomaszkiewiczem, který pracuje na příběhové části karetní hry. Díky tomu jsme se dozvěděli několik zajímavých novinek.

Hlavním důvodem, proč se vůbec CD Projet RED začal myšlenkou samostatné karetní hry zabývat, je komunita hráčů kolem série Zaklínač. Po vydání třetího dílu podle Tomaszkiewicze došlo na sociálních sítích i v emailech k úplné záplavě dotazů a proseb o to, aby vývojáři umožnili zahrát si Gwent i s kamarády. Proto se krátce po loňském vydání Zaklínače 3 začalo studio tajně touto možností zabývat.

CD Project Red má skvělou pověst, co se týče dodatečného obsahu pro své hry. Tomaszkiewicz slibuje, že i po vydání Gwentu se hráči mohou těšit na nové karty, které do hry budou pravidelně přibývat. Očekávat se ale prý dá i příběhové DLC, které rozšíří kampaň hry pro jednoho hráče. Už nyní ale můžeme očekávat množství změn a vylepšení, odlišujících připravovanou karetní hru od verze přítomné ve třetím Zaklínači. Studio zapracovalo na vyvážení jednotek i jejich vlastností.

S ohledem na to, že se ze hry stává i multiplayerová záležitost, muselo ke změnám v balíčcích nevyhnutelně dojít. Vývojáři chtěli z každé karty udělat platného člena balíčku a zároveň přidat unikátní a zajímavé vlastnosti, které dobře korespondují s postavami na kartách. Došlo také k nastavení určitých omezení, dříve jste si mohli balíček poskládat ze samých hrdinů. Hrdinské karty jsou imunní vůči vlivům počasí, mají zvláštní schopnosti a jsou tedy ultimátní zbraní na hracím stole. To by v multiplayeru mohlo být problémem, proto došlo k omezení na čtyři hrdinské karty na balíček.

Tomaszkiewicz uzavírá rozhovor s tím, že pracoval na příběhu třetího Zaklínače a snaží se udělat příběh kampaně Gwentu srovnatelně působivým. Tvrdí, že je pro hra pro studio velmi vzrušujícím projektem a je mu ctí pracovat s tak skvělým materiálem. Nám všem pak vzkazuje, že pokud máme rádi singleplayerový obsah, máme se na co těšit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama