Automat MGS se pyšní grafikou ve Fox Enginu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Automat MGS se pyšní grafikou ve Fox Enginu

Automat MGS se pyšní grafikou ve Fox Enginu

Jiří Bigas

Jiří Bigas

16. 7. 2016 10:52 7
Reklama

O novém automatu pačinko, který Konami představilo začátkem června, jsme psali už několikrát. Výherní mašina, jež se inspirovala třetím dílem ze série Metal Gear Solid s podtitulem Snake Eater, na jednu stranu reprezentuje nejhorší noční můry fanoušků této ságy, na straně druhé ale dráždí jejich představivost díky špičkovým animacím, které původní scény ze hry prezentují za pomoci nových technologií. Teď je na světě další video, které naznačuje, jak by mohl vypadat plnohodnotný remake MGS3 s využitím Fox Enginu. Pokud by o něj vydavatel stál.

I nový trailer představuje další postavy a záběry z původní hry přepracované do moderní podoby. Vzhledem k tomu, že jde o animace pro potřebu hazardního automatu, výsledek většinu diváků příjemně překvapil. I s přihlédnutím ke skutečnosti, jak velký pokrok učinila hra ve srovnání s HD remasterem. Přesvědčte se ostatně sami - více než sedmiminutová prezentace je sice trochu nevkusná, ale její obsah za to stojí.

Když se podíváte na množství animací a obsahu, který pačinko recykluje, asi vás nepřekvapí, že mnozí fanoušci hodně spekulují, proč Konami investuje tolik úsilí do obyčejného automatu. Vyrojily se tak různé konspirační teorie, podle nichž měl vydavatel původně pracovat na skutečném remaku MGS3, ale posléze jej odpískal a rozhodl se takto využít alespoň část obsahu. Podle jiných fanoušků zase má množství animací znamenat, že Konami potichu na remaku pracují, ale oznámí jej až později a zatím fanoušky úmyslně napínají a automatem s vylepšenými cut scénami si připravují půdu pro představení nového Snake Eatera.

Výherní stroj má v Japonsku premiéru 17. října a disponuje obrazovkou s úhlopříčkou 32 palců. Pro leckterého fanouška je podobné znásilnění značky Metal Gear pomalu kacířstvím, ale skutečné pokračování série je stále v nedohlednu, navzdory tomu, že Konami projevilo zájem ságu dále rozvíjet i po Kodžimově odchodu. Když člověk sleduje záběry pořízené pro podobný automat, nemůže se ubránit pocitu, jako by mu majitel práv zakroutil ostrým nožem v otevřené ráně. Není si totiž těžké domyslet, jaký ohlas by měl u fanoušků alespoň pokus o Snake Eatera v nové grafice, když už regulérní pokračování se zatím nerýsuje. Pačinko nám dává dost konkrétní představu o tom, že by takový pokus mohl stát za hřích.

Nejde navíc o jediné podobné zařízení. Konami využilo pro výherní automat i značku Silent Hill. Pokud jde o MGS3, už dříve jsme rekapitulovali, že hra původně vyšla v roce 2004 pro PlayStation 2 a posléze se dočkala HD remasterů na Vitu, PS3 i Xbox 360 a reedice pro handheld Nintendo 3DS. Grafika ve Fox Enginu - to je ale úplně jiná káva, i když je to trochu smutné, když si uvědomíte, k čemu nyní Konami tenhle bezesporu skvělý kus technologie slouží.

Už před časem jsme připomínali, že cross-platformový engine, který funguje na starých i nových konzolích, se začal vyvíjet v roce 2008, ihned po vydání Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Jako první jej využil překvapivě sportovní titul - Pro Evolution Soccer 2014. Stejná technologie poháněla i další dva ročníky fotbalu od Konami, hratelný teaser Silent Hills a pochopitelně také Metal Gear Solid V: The Phantom Pain a prolog s podtitulem Ground Zeroes. Budoucí využití enginu je ale nejisté a byla by velká škoda, kdyby zůstalo jen u fotbalu a pačinko automatů, nebo s ním Konami úplně skončilo.

Leccos tomu ale nasvědčuje. Už loni na podzim firmu opustil Julien Merceron, který měl vývoj technologie na starost. Nový ročník PES nicméně zůstal Fox Enginu věrný a zatím vypadá to, že grafika doznala nějakých změn, tak nezbývá než doufat, že na něj Konami úplně nezanevře.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama