God of War nabídne variabilní herní styly
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka God of War nabídne variabilní herní styly

God of War nabídne variabilní herní styly

Pavel Makal

Pavel Makal

22. 7. 2016 07:39 1
Reklama

Jestli bylo na letošním E3 odhalení nového pokračování God of War něco skutečně překvapivé, pak jde bezesporu o postavu Kratova syna. Vývojáři slibují, že malý chlapec s vámi projde celým příběhem a bude mít na dění na obrazovce zásadní vliv. Nejdůležitější ale bude nový systém progresu ve hře, který má do hry přinést kýženou variabilitu a tedy i zvýšenou znovuhratelnost.

Na toto téma se v rozhovoru pro Digital Times vyjádřil vedoucí vývoje Cory Barlog: „Rozhodně absolutně měníme způsob herního postupu. Váš vztah s Kratem a jeho vztah se synem a to jak je vybavíte a tak nějak si je upravíte pro svůj herní styl, vám umožní si nakonec říct, že tohle je skutečně váš přístup k této hře. Když budeme tuhle hru hrát oba, na konci bude Kratův syn v obou případech vypadat a jednat rozdílně. Chceme tím hráče motivovat k většímu objevování světa. Nechci vyrobit hru, ve které si všechno lineárně zahrajete bez důvodu se k ní vrátit. Chceme celou značku více otevřít a dát lidem opravdový svět k prozkoumání“

Jak konkrétně se rozdílné herní styly ve hře projeví a jestli nebude rozdílné vybavení syna nakonec jen kosmetickou záležitostí, to prozatím nemůžeme s určitostí tvrdit. Hra nicméně na první pohled silně čerpá z dynamického vztahu protagonistů v Last of Us a pokud se podobný herní element ještě prohloubí a nabídne varianty, které si budete chtít vyzkoušet při dalších průchodech, byla by to opravdová revoluce v historicky velice lineární herní sérii. O tom se ale přesvědčíme až někdy v průběhu příštího roku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama