Hudba v No Man's Sky závisí na typu planety
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Hudba v No Man's Sky závisí na typu planety

Hudba v No Man's Sky závisí na typu planety

Pavel Makal

Pavel Makal

22. 7. 2016 09:39 3
Reklama

No Man’s Sky se blíží rychlostí vesmírné stíhačky a to samozřejmě znamená, že se kolem hry začíná točit čím dál více novinek. Včera jsme vás informovali o potenciální kauze kvůli využití nelicencované technologie, dnešní zpráva je o poznání příjemnější – týká se totiž hudby.

O hudbě v No Man’s Sky se v rozhovoru pro DualShockers rozpovídali její autoři, anglická skupina [65daysofstatic], konkrétně její kytarista Joe Shrewsbury. Pro tuto formaci, která na umělecké scéně vystupuje již patnáct let, je to první podobný projekt. Shrewsbury říká, že kolem roku 2010 si skupina dala pauzu a členové se dohodli, že až se znovu dají dohromady, pokusí se najít nějaký nový způsob existence, odlišný od klasického schématu „napsat desku, natočit desku, vydat desku, jet na turné“. V roce 2013 se pak setkali s Hello Games a oboustranně prospěšná spolupráce byla na světě.

Spolupráce navíc nebude ukončena s vydáním hry. Soundtrack se totiž má postupně dále rozrůstat, jak potvrzuje Shrewsbury: „Myslím, že do hry přidáme více hudby. Plánujeme kontinuální partnerství s vývojáři. Je to pro mě jako pro hudebníka obrovský rozdíl. Když napíšete nějakou skladbu a pak ji nahrajete v podobě, která je podle vás nejlepší a vydáte ji jako album, ovšemže se pak při koncertech nějak vyvíjí a mění. Nahrávky jsou ale jako fotografie místa a času. Hry jsou odlišné, neustále na sobě pracují, je to velmi zajímavý koncept. Když dostaneme příležitost, přidáme do hry nějakou hudbu v průběhu příštího roku. Ten procedurální element je stále častějším tématem našich rozhovorů. Je to něco, co se podle mě ještě nikomu nepovedlo. Paul Weir, který vytvořil software pro tuto hru, opravdu dosáhl něčeho pozoruhodného, ale všichni chápeme, že to není konečná věc. Je to zkrátka součást nějaké společné poutě do lidské budoucnosti.

Jak asi vidíte, hudebníkova slova jsou tak hluboká, že by se v nich utopil možná i vodník Kebule. Nejzajímavější součástí rozhovoru je tedy zřejmě příslib, že se hudba bude měnit v závislosti na planetě a situaci, ve které se budete nacházet. Shrewsbury slibuje, že skladby budou opravdu unikátní a ačkoli občas postřehnete opakující se části, z větší části budete narážet vždy na něco nového. Hudební skupina i autoři hry jsou s výsledkem evidentně spokojeni. Doufejme, že my budeme také. Hra vychází už 10. srpna.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama