Ignorujte leaky z No Man's Sky, prosí autoři
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ignorujte leaky z No Man's Sky, prosí autoři

Ignorujte leaky z No Man's Sky, prosí autoři

Jiří Bigas

Jiří Bigas

30. 7. 2016 10:25 23
Reklama

Vývojáři ze studia Hello Games nesou s pochopitelnou nelibostí fakt, že se těsně před vydáním začínají na internetu objevovat první videa a tajemství z No Man's Sky od hráčů, kteří se dostali ke hře předčasně. Podobně jako mnoho jiných autorů her, kterým se stalo totéž, apelují na fanoušky, aby odolali pokušení a počkali na vydání, od kterého nás už dělí jen pár dní.

Hlavní designér hry Sean Murray v reakci na obsah, který se dostal ven díky několika uniklým kopiím hry, napsal na Twitteru, že vývojáři strávili roky tím, že do No Man's Sky přidávala různá překvapení. “Vy jste strávili roky čekáním. Prosím nepokaze to sami sobě,” vyzval fanoušky. Sean Murray radí, abychom už raději nic moc nečetli o netrpělivě očekávaném vesmírném simulátoru, nekoukali na uniklá videa a nepídili se po dalších informacích a tajemstvích. Už brzy můžeme vše zažít na vlastní kůži, vzkazuje. A je přirozené, že studio trápí, pokud se na poslední chvíli vyzradí nějaká překvapení, která se autorům podařilo před námi ututlat. Navzdory tomu, že hráči jsou pochopitelně netrpěliví a zvědaví. Ale i v tom očividně spočívá kouzlo No Man's Sky, které má svá tajemství.

Tuhle prosbu odstartoval zřejmě uživatel s přezdívkou Daymeeuhn, který podle svých slov zaplatil za uniklou PS4 verzi neuvěřitelných 1250 dolarů, tedy v přepočtu přes 30 tisíc korun, a následně začal zveřejňovat na internetu videa ze svého hraní. Záznamy se k velké nelibosti Hello Games a Sony začaly objevovat na serveru Daily Motion, což spustilo reakci vývojářů na Twitteru. Videa odtud později zmizela, respektive byla odstraněna, ale to už je další uživatelé šířili na YouTube a jiných službách. Daymeeuhn následně napsal, že už nebude další záběry pořizovat s tím, že si to vývojáři nepřejí a on nechce být tím, který vše pokazí a vyzradí. V rozhovoru pro Kotaku Daymeeuhn vysvětlil, že se na základě reakce Seana Murrayho cítil provinile. Počítal podle svých slov s tím, že jeho aktivita vývojáře nepotěší, protože to je pochopitelné, ale nakonec z toho měl opravdu špatný pocit vzhledem k tomu, jak sympaticky Sean působí. Nebyl to údajně jediný důvod, proč se rozhodl od nahrávání hry upustit, ale byl rozhodně tím pádným.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama