PES 2017 bude na PC horší než na PS4/XO
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka PES 2017 bude na PC horší než na PS4/XO

PES 2017 bude na PC horší než na PS4/XO

Jiří Bigas

Jiří Bigas

3. 8. 2016 08:58 18
Reklama

Když jsme začátkem července psali, že Pro Evolution Soccer 2017 bude stát na starých a konzolích, ale i PC o 20 dolarů méně než na PS4 a Xboxu One, usoudili jsme, že by stejně jako loni mohla být důvodem skutečnost, že na Windows se hráči nedočkají stejně pokročilé verze jako majitelé aktuálních konzolí. Teď už je to hotová věc.

PES 2017 určitě nebude na PC stejnou hrou jako na PS4 a Xboxu One. Proto bude stát méně. Na Twitteru to potvrdil Adam Bhatti, která má na starost komunikaci okolo značky Pro Evolution Soccer. Pokud si hru koupíte ve verzi pro Windows, můžete očekávat hybrid, který bude stát na pomezí mezi starou a současnou generací, stejně jako tomu bylo loni. Už tehdy byli hráči pořádně naštvaní, zejména když na PC verzi Konami lákalo obrázky z PS4, a letos určitě budou fanoušci ještě víc otrávení neochotou vydavatele doručit na PC minimálně rovnocennou verzi. Je to naprosto nepochopitelné a nedává to v konkurenci EA Sports a nového enginu Frostbite vůbec žádný smysl.

Ve srovnání se zastaralými PS3/X360 verzemi pochopitelně PC nabídne lepší rozlišení a framerate, nicméně nižší cenovka je jasnou indicií, že po obsahové stránce nebude zdaleka vše, jak hráči doufají. I když je to jen malá útěcha pro ty, kteří hrají na Windows, Adam Bhatti alespoň závěrem svých odpovědí na Twitteru slíbil, že příští rok už by se situace mohla konečně změnit. V něco podobného jsme ale věřili už letos.

Teď nám nezbývá než počkat, až Konami upřesní, jak konkrétně se jednotlivé verze liší. Vzhledem k tomu, jak aktivní je konkurence na virtuálním trávníku, jde o neomluvitelné a jen těžko obhajitelné rozhodnutí. Většina hráčů spíš logicky očekávala, že s ohledem na nový engine u série FIFA a možnosti PC verze pro Windows překoná PS4 a Xbox One. Pravý opak znamená pro část hráčů obrovský hendikep ještě před vydáním hry. A to je přitom použitý Fox Engine multiplatfromní cross-gen technologie, která, jak dokládá poslední Metal Gear Solid, má fungovat stejně dobře na PC i různých konzolích.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama