Final Fantasy XV není celé open world

29. srpen 2016 10:10 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (8)

Hadžime Tabata, který vede vývoj Final Fantasy XV, v rozhovoru pro japonský magazín Famitsu upřesnil některé detaily k netrpělivě očekávané hře, která je ve vývoji přes 10 let. I když titul nabídne velký otevřený svět, neměli by se fanoušci domnívat, že půjde o čistokrevný open world zážitek od A do Z. V druhé polovině bude podle Tabaty hraní mnohem lineárnější.

Novinky z Famitsu přeložil web Siliconera. Japonští redaktoři měli podle něj možnost si vyzkoušet několik prvních kapitol z celkem patnácti. Po jejich testu se řeč stočila k tomu, zda bude celá hra takto otevřená od samého začátku až do konce. Tabata ale vysvětlil, že struktura Final Fantasy XV se v průběhu hraní změní. Titul tvoří open world část a lineární část.

První má fungovat velmi svobodně, zatímco v druhé části můžeme očekávat, že vyprávění bude mnohem lineárnější. Tím, jak se hra těsněji sevře, chtějí autoři zabránit tomu, aby vás začal otevřený svět nudit. “Pokud odehrajete první půlku a v té druhé jen hlavní linku, věřím, že vám to bude trvat 40 až 50 hodin,” prohlásil Tabata na konto trvanlivosti Final Fantasy XV.

Zdá se přitom, že z toho vyplývá, že ani v druhé polovině nás nečeká průchod jediným koridorem a hra nám poskytne možnost odpočinout si od primárního úkolu. Jen už se zřejmě nebudeme pohybovat ve stoprocentně otevřeném světě, jak si jej hráči mohou obvykle představovat.

Final Fantasy XV vychází 29. listopadu na PS4 a Xboxu One. Hra byla ještě jednou odložena, aby vývojáři mohli doladit poslední detaily a zahrnout obsah Day 1 patche přímo na disk.

Zdroj: Siliconera

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20877960
TseruMaru napsal 29. 8. 2016 v 22.44

Mitsurugi: Aha, FFXIII jsem ještě nehrál.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 29. 8. 2016 v 16.51

Mitsurugi: Furt ji chci dohrát, ale padá mi pravidelně po deseti minutách, patche které to mají spravit nepomohly. Tak radši FFXII.

Editováno: 29. 08. 2016 v 16.51

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 29. 8. 2016 v 16.50

Otázka je jak velký je ten OPEN WORLD. Protože na každém obrázku vidím žeberní kost u jezera (půlprstencové cosi viz. obr výše). Takovej půlkruh z Halo.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 29. 8. 2016 v 16.25

TseruMaru: Náhodou, v takovém FF XIII nemůžeš nic po celou hru :D

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 29. 8. 2016 v 15.39

Takový invertovaný přístup se mi líbí mnohem více. Zatímco v předchozích dílech člověk nemohl nic a pak se to větvilo až do takových rozměrů, že mě to přestalo bavit. Jít úplně všude a zbytečně, to je hnus FF série. Hezky to zavřít a nasměrovat k lineárnímu vyprávění/hratelnosti je znamenitá volba.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 29. 8. 2016 v 13.22

chrisjurco: +1 přemýšlel jsem co napsat, ale líp bych to nezvlád. Vše Open world pro mne vždy znamená nedohrání hlavní linie, protože se člověk zkrátka přejí. U mne viz. Fallout 4, Skyrim. Naproti tomu Open worldu OKAMI se nedokážu nabažit, hraju ji poslední tři týdny.

Editováno: 29. 08. 2016 v 13.29

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 29. 8. 2016 v 13.11

chrisjurco: Souhlasím.

Nahlásit nevhodný obsah

20863377
chrisjurco napsal 29. 8. 2016 v 12.51

Konečne niekto mysli aj na to, aby ta hra a jej svet nebol iba ten najväčší, najrozľahlejší a pod., ale aj zábavný a hra mala správnu gradáciu.
Vlastne si ani nepamätám na FF, ktoré by nemalo striktne lineárne pasáže. Vždy bol ten pomer tak 50 na 50.

Nahlásit nevhodný obsah