Resident Evil 7 na záběrech z vývoje
A zase ten Resident Evil! Po zveřejnění několika zásadních informací ratingovou organizací ESRB se nyní podíváme na zoubek technologiím, které vývojáři z Capcomu při tvorbě hry používají. Pochlubili se jimi na konferenci CEDEC.
Resident Evil 7 bude využívat fotogrammetrii, tedy grafický postup, při kterém se pořídí velmi podrobná fotografická data z trojrozměrného objektu a tím se vytvoří vysoce detailní herní model. Vývojáři Resident Evil 7 pro svou práci využili 140 DLSR kamer, sto na zachycení celého těla postav a zbylých čtyřicet pro obličejové detaily.
Výsledky jsou více než působivé, jak se můžete přesvědčit v krátkých videích pod článkem. Kromě velmi zdařilé mimiky si můžete rovněž povšimnout i skvěle zpracovaných vousů. Engine nyní také podporuje renderovací metodu, která umožňuje různé chování povrchů v závislosti na světelném zdroji.
Bude rozhodně velmi zajímavé sledovat, do jaké míry budou autoři hry schopni naplnit své sliby o návratu ke kořenům série, zatímco se hra razantně odlišuje svým pojetím i užitím perspektivy z vlastního pohledu. Posoudit to budeme moci již začátkem příštího roku, ukázky, které jsme zatím měli možnost vyzkoušet však působily velice slibně.