Kodžima vybral engine pro Death Stranding

13. září 2016 10:53 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (10)

Na dnešní tiskové konferenci Sony, která předcházela veletrhu Tokyo Game Show, nemohl chybět Hideo Kodžima. Zopakoval, že nedokázal nevyslyšet přání svých fanoušků, kteří doufali v novou hru od autora Metal Gearu, ale navrch přidal i několik podrobností.

Kodžima zdůraznil, že Death Stranding je open world akční hra s velkou svobodou a blíže neupřesněnými on-line prvky. Nejasnostmi obestřený titul se samozřejmě stále příliš nevybarvil co do obsahu. Jeho otec prohlásil, že na detaily o hře samotné je ještě brzy. Prozradil však, že novinka nabídne rozlišení 4K a bude podporovat technologii HDR.

V neděli 18. září se má Kodžima navíc ještě objevit přímo na Toyko Game Show, kde by podle svých slov mohl odhalit více informací, o kterých dnes ještě mluvit nemohl. Nebo spíš nechtěl. V každém případě produkce hry už se měla konečně rozjet na plné obrátky, takže přísun nových informací by se měl zrychlit. Alespoň doufáme. Dobrou zprávou rovněž je, že si Kodžima konečně zvolil technologii, která by měla Death Stranding pohánět. Neupřesnil ale, o jaký engine jde.

Zdroj: tisková konference

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874536
Minstriel napsal 13. 9. 2016 v 23.09

Ocelotr2.0: To jo ale PS2 v době vydání na naše peníze stála tak 22.000,-Kč a né 14.000,-Kč. To byl dobrý stroj! :) A bambilion výborných her + automatická podpora všech her z PS1 takže okamžitá koupě!

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 13. 9. 2016 v 14.11

Ježišmarjá ! Vždyť já nehrál Zone of then enders 2 v 1080p/60 na emulátoru !
To se musí okamžitě napravit ! (mimochodem další hra co má na PS2 60FPS)

Editováno: 13. 09. 2016 v 14.12

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 13. 9. 2016 v 13.49

Masarkavtrenyrkach: Protože ho spousta lidí žere, a Kojima se vyzná v PR jako málokdo. Ví že fanoušci hltají každé jeho slovo a hlavně projekt o kterém se nemluví přichází o zákazníky. Peněženky se musí neustále masírovat i když neni co koupit. Ví že má před sebou tři roky vývoje a to že o projektu bude tři roky mlčet prodejům neprospěje. Prachy, PR, Marketing.

Vůbec bych se nedivil velkorysému (placenému) demu jako v případě MGS, MGS2, MGS3, ZOE, ZOE2, MGSIV???? (to nevim jestli bylo - ale kulervoucích pečlivě načasovaných trailerů bylo dost), MGS V, v polovině vývoje, aby fanoušci nezapoměli že Kojima dělá hru. Možné je že demo bude přiloženo k nějaké PS4 exkluzivce.

Editováno: 13. 09. 2016 v 14.08

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 13. 9. 2016 v 13.41

Lynch: Tak toho bych se nebál. I kdyby krachlo financování /za kterým stojí SONY, takže peněz jak želez/, tak se najde dost lidí co to zafinancujou. V alternativní realitě je Death stranding nejúspěšnějším Kickstarterem všech dob :)

Nahlásit nevhodný obsah

20846931
Lynch napsal 13. 9. 2016 v 12.39

Trailer prý poháněl Sucker Punch engine. Třeba to bude pohánět i hru. Jen aby to vůbec vyšlo.

Nahlásit nevhodný obsah

20844792
Inottam napsal 13. 9. 2016 v 12.13

Takze teda az na PS5.

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 13. 9. 2016 v 12.01

Proč o tom vůbec mluvil? Díval jsem se na stream konference a jen tam stál, povídal a povídal. Že by proslov byl doplněn obrazem? Videem? Kdepak!
Je to jeho vlastní iniciativa? Nebo ho tam vystrčilo Sony? Ale proč? Je to tak velký přínos pro marketing PS4 a PS4 Pro, když Kojima bude mluvit na pódiu o hře, kterou nikdo neviděl a zřejmě ještě několik let neuvidí? Není to nakonec kontraproduktivní?

Nahlásit nevhodný obsah

7739207
spoock napsal 13. 9. 2016 v 11.52

TseruMaru: to by museli dělat vlastní engine, ale nejdřív tu hru uvidíme na PS4/PS5, tak v roce 2019

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 13. 9. 2016 v 11.34

4K, HDReady. Za 6 let.

Nahlásit nevhodný obsah