Demo Resident Evil 7 zřejmě i na PC a XO
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Demo Resident Evil 7 zřejmě i na PC a XO

Demo Resident Evil 7 zřejmě i na PC a XO

Pavel Makal

Pavel Makal

12. 10. 2016 14:05
Reklama

O Resident Evilu jsme dnes již psali, ale fanoušci survival hororu se mnou jistě budou souhlasit v tom, že zpráv o chystaném sedmém regulérním dílu není nikdy dost. Producent Masačika Kawata si naštěstí v rozhovoru pro filipínský server Yugatech neočekávaně pustil pusu na špacír a podělil se o několik zajímavých informací.

Hned jedna z úvodních otázek míří dost hluboko k jádru samotné hratelnosti. Budou v novém Resident Evilu souboje s větším počtem nepřátel naráz, nebo se budeme muset vždy popasovat jen s jediným, jak naznačují všechny dosavadní trailery? Kawata uvádí, že rozhodně nemáme očekávat masové scény, ve kterých by proti nám stála třeba dvacítka protivníků. Ve hře nás ale bude ohrožovat celá řada různorodých nebezpečných situací a někdy budeme muset čelit více hrozbám zároveň.

Na dotaz, jaká hra ze série byla pro tvorbu Resident Evil 7 největší inspirací, odpovídá Kawata naprosto jednoznačně. Byl to prý ten úplně první díl. Dodává navíc, že nemá na mysli jeho remake, ale skutečnou prvotinu z roku 1996. Je to prý proto, že se tehdy, stejně jako nyní, tým snažil vytvořit zcela nový a unikátní zážitek. Remake je už pouhým vylepšením a nadstavbou.

Co se týče sledování dění z pohledu první osoby, zatím není jasné, zda se tento prvek stane novou tradicí pro budoucí díly série. Kawata říká, že vždy záleží na potřebách konkrétního titulu a samozřejmě i na tom, co si hráči nejvíce oblíbí. Vyjadřuje se i k použitému enginu, který je podle něj velmi flexibilní a dá se použít pro celou řadu herních žánrů. Míří však především na výkonný hardware, na mobilních platformách včetně handheldů se s ním tedy spíše nesetkáme.

Kawata hovoří i o demoverzi, která mezi hráči vzbudila velký zájem a dočkala se i updatu. Capcom by údajně rád demo poskytl i na ostatní platformy, v současnosti je totiž dostupné pouze na PS4. Nadto by se, jak už z minulosti víme, mělo opravdu dočkat dalšího rozšíření, aby si hráči ještě před vydáním plné hry mohli vyzkoušet další aspekty hratelnosti. Zatím sice neznáme přesné datum vydání updatu, ale vzhledem k tomu, že Resident Evil 7 vychází již za několik měsíců, nemají vývojáři už moc času.

Rozhovor končí zmínkou o remaku Resident Evil 2. Kawata uvádí, že má tento projekt vlastního producenta a v současné době se na něm tvrdě pracuje. Brzy snad už budou k dispozici nějaké konkrétní informace. Na dotaz, zda firma uvažuje i o opětovném vydání Resident Evil Outbreak nemá vývojář jednoznačnou odpověď. Už tvorba původního Outbreaku byla podle něj velice náročná a ve své době šlo o velmi pokrokovou záležitost. Navázat na takový titul podle Kawaty není snadné, Capcom však naslouchá přáním svých fanoušků a neříká rozhodné ne.

Outbreak vyšel v roce 2004 pro PlayStation 2 a jednalo se o první titul ze série Resident Evil, který podporoval kooperativní hraní a podporu online multiplayeru. Ta však bohužel byla dostupná jen ve verzích pro Japonsko a Severní Ameriku. Hra se odehrávala ve stejném časovém období, jako Resident Evil 2 a 3 a sestávala ze série epizodických příběhů v Racoon City. Hra se dočkala i samostatně hratelného rozšíření s názvem Resident Evil Outbreak File #2.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama