Death Stranding bude na PSX. Odhalí engine?

24. listopad 2016 16:24 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (3)

Známý herní insider vystupující na internetu pod přezdívkou shinobi602 na diskuzním fóru NeoGAF naznačil, že Death Stranding se objeví na akci PlayStation Experience. Už pár dní přitom víme, že jeho designér Hideo Kodžima dorazí určitě na jinou akci - předávání cen pro nejlepší hry za rok 2016 The Game Awards.

Kodžima, kterému byla loni ze strany Konami odepřena možnost akce se zúčastnit, navzdory tomu, že byla jeho hra mezi nominovanými, si letos během slavnostního večera převezme ocenění Industry Icon. Zajímavé přitom je, že Kodžima retweetoval zprávu od Keighleyho k akci The Game Awards i příspěvek z oficiálního účtu PlayStation, který láká právě na akci PSX, o které jsme už psali dnes ráno. Jelikož Kodžima upozorňuje na slib Sony o více než sto hrách na akci, je vysoce pravděpodobné, že se na ní sám objeví.

Oba podniky se uskuteční zkraje prosince, tedy už příští týden a dělí je jen pár dní. Obě akce se také uskuteční v Kalifornii. Jenže tím informace od uživatele shinobi602 nekončí. Navzdory předchozím spekulacím nemá Death Stranding používat engine ze hry Infamous Second Son od studia Sucker Punch Productions. Ten se několikrát v poslední době v souvislosti s novou Kodžimovou hrou skloňoval. Na druhé straně od počátku by to byl trochu zvláštní tip, protože samotný autor už dříve prozradil, že využije nějakou z populárních third party technologií. Což zrovna není případ tohoto enginu, který se jinak dál nelicencuje.

Jak připomíná GamingBolt.com, vývoj nového enginu byl jedním z důvodů, proč vývoj posledního Metal Gearu trval tak dlouho. Jestliže Hideo využije pro další projekt už hotový a osvědčený, mohlo by to vývoj hry příjemně urychlit.

Zdroj: GamingBolt.com

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20864720
JMBounce napsal 25. 11. 2016 v 13.11

Masarkavtrenyrkach: Díky za pěkný rozbor :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 25. 11. 2016 v 10.11

Co má vlastně Hideo k dispozici:

1. Unreal 3. Starý, myslím, že oficiálně moc nepodporuje nové konzole, týmy si ho musejí upravit, zastaralý a pomalý UnrealScript víceméně bez debugeru.
2. Unreal 4. Solidní, rychlý, nativní, hodně věcí vylepšeno oproti trojce, snad to má už i dobré streamování, velmi dobrý editor, nativní kód se dobře debuguje.
3. Unity. Dělá se v něm rychle, nemá se ale rád z multithreadingem, na pomalých CPU pomalý, žere hodně paměti (garbage-collecting), nemá plynulý streaming, má sice asynchronní scene load, ale ten žere moc výkonu, scripty nejsou v nativním jazyce, mimo PC se špatně debugují.
4. CryEngine. Výkonný na PC, na konzolích se moc neobjevuje a pokud, tak jen spíš s rozpačitými výsledky (Sonic na WiiU, Homefront na konzolích). Nevím, čím to je -- tipuju, že je to důsledek soustředěného vývoje pro PC jako primární platformu, ale je zřejmé, že se v něm dají dělat velké věci i na konzolích (viz. Crysis pro starou generaci konzolí).

Pokud tedy Hideo nešáhne po nějakém produktu přímo od Sony (engine od Sucker Punch, engine od Guerrila, engine od Media Molecule, engine od Naughty Dog, engine od Santa Monica studios, engine od ex-Evolution studions, ...), tak tipuju na Unreal4 (pokud akční hra), nebo Unity (pokud víc adventura).

Nahlásit nevhodný obsah