Death Stranding bude na PSX. Odhalí engine?
Známý herní insider vystupující na internetu pod přezdívkou shinobi602 na diskuzním fóru NeoGAF naznačil, že Death Stranding se objeví na akci PlayStation Experience. Už pár dní přitom víme, že jeho designér Hideo Kodžima dorazí určitě na jinou akci - předávání cen pro nejlepší hry za rok 2016 The Game Awards.
Kodžima, kterému byla loni ze strany Konami odepřena možnost akce se zúčastnit, navzdory tomu, že byla jeho hra mezi nominovanými, si letos během slavnostního večera převezme ocenění Industry Icon. Zajímavé přitom je, že Kodžima retweetoval zprávu od Keighleyho k akci The Game Awards i příspěvek z oficiálního účtu PlayStation, který láká právě na akci PSX, o které jsme už psali dnes ráno. Jelikož Kodžima upozorňuje na slib Sony o více než sto hrách na akci, je vysoce pravděpodobné, že se na ní sám objeví.
Oba podniky se uskuteční zkraje prosince, tedy už příští týden a dělí je jen pár dní. Obě akce se také uskuteční v Kalifornii. Jenže tím informace od uživatele shinobi602 nekončí. Navzdory předchozím spekulacím nemá Death Stranding používat engine ze hry Infamous Second Son od studia Sucker Punch Productions. Ten se několikrát v poslední době v souvislosti s novou Kodžimovou hrou skloňoval. Na druhé straně od počátku by to byl trochu zvláštní tip, protože samotný autor už dříve prozradil, že využije nějakou z populárních third party technologií. Což zrovna není případ tohoto enginu, který se jinak dál nelicencuje.
Jak připomíná GamingBolt.com, vývoj nového enginu byl jedním z důvodů, proč vývoj posledního Metal Gearu trval tak dlouho. Jestliže Hideo využije pro další projekt už hotový a osvědčený, mohlo by to vývoj hry příjemně urychlit.