Sledujte „nový“ trailer z Death Stranding
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Sledujte „nový“ trailer z Death Stranding

Sledujte „nový“ trailer z Death Stranding

David Plecháček

David Plecháček

5. 12. 2016 11:46 3
Reklama

Na The Game Awards byl Hideo Kodžima hvězdou večera, a stejně jako po skončení prezentace na E3 se všichni začali o Death Stranding bezprostředně zajímat. Jenže na rozdíl od června se mohli těšit, že se více dozví za dva dny – na PSX. Ačkoliv jsme Kodžimu vyhlíželi na hlavním pódiu, zavděk musel vzít vlastním panelem. A i když jsme z něj čerpali už několikrát, tato studnice se zdá být bezedná.

Nejprve jsme už včera hovořili o enginu. Ti pozornější z vás si mohli všimnout už u traileru na TGA slova Decima. Nikdo samozřejmě nevěděl, oč se jedná, a i když jsme podvědomě tušili, že se bude jednat o nějaký engine, zbývalo zodpovědět otázku, čí je. Na PSX Kodžima prozradil, že se jedná o nástroj, který využívá i nizozemské studio Guerrilla Games. Dnes si o spolupráci řekneme víc.

Na pódiu se nešetřilo chválou z obou stran, jak od Kodžimy, tak od Hermena Hulsta z Guerrilly, ale své měl říct i ten třetí v pozadí – Mark Cerny. Dvorní architekt PlayStationu byl uveden i v titulcích v traileru, a tak je do celého projektu zapojen. A co k tomuto nástroji říká? „Není to jen grafický nástroj. Vytvoříte v něm mnohem víc, například AI. Upřímně, nevím, kde hranice enginů skončí. Tak, jako se bude vyvíjet i tvorba her, bude se vyvíjet i tvorba takových nástrojů. Netroufám si tvrdit odhadnout, kam až to Kodžima s Guerrillou dotáhnou,“ říká.

Obě studia, totiž Kojima Productions i Guerrilla Games, se snaží posunout engine Decima na novou úroveň. Obě používají úplně stejný kód, což Cerny na takové úrovni ještě nikdy dříve neviděl. Údajně by nikdo nepoznal, které studio který řádek napsalo. Taková míra spolupráce prý ve světě nemá obdoby.

Co Decima dokáže, můžete vidět z přiložených obrázků. Zatímco podle Kodžimy se Horizon: Zero Dawn pyšní fantastickým uměleckým pojetím svého světa, jeho Death Stranding se snaží o fotorealistickou grafiku. Proto si studio Kojima Productions pohrálo například s nasvícením jednotlivých scén. Jak taková fotorealističnost vypadá popisuje virtuálně vytvořená zasedací místnost, která studiu slouží jako takový in-engine testovací prostor.

Výsledky pak autoři posílají i kolegům do Nizozemska. Jak říká Hermen Hulst, „to, co začalo pouhým darováním enginu, se rozrostlo o poznání co do šíře celé spolupráce“. V Nizozemsku dokonce vznikla malá enkláva složená z členů Kojima Productions, aby spolupráce vzkvétala i nadále.

Kromě čtyř obrázků se v galerii můžete podívat na fotografie vzniklé při 3D skenování Madse Mikkelsena. Kodžima na Twitteru prozradil, že nevěděl, jak bude Mikkelsen vypadat, ale nakonec byl příjemně překvapen.

Když jsme u Mikkelsena, IGN s ním udělalo po akci rozhovor. Během něj herec prozradil, že „Kodžima je mistrem. Takový Garry Kasparov (šachový velmistr, pozn. red.) videoher“. „Hry jsou něco, co jsem v minulosti nikdy nezkusil, a jsem rád, že jsem se do toho pustil,“ prohlásil. Na otázku, jestli něco neprozradí o své postavě, řekl, že toho moc neřekne, a především to nebude dnes, tedy v době natáčení rozhovoru.

V každém případě se potvrdilo to, o čem spekulovala většina fanoušků – Mads Mikkelsen bude opravdu představovat hlavního antagonistu celého příběhu.

Jak takový antihrdina ve hře vypadá se můžete podívat v traileru. Na PSX jsme se totiž dočkali jeho nové verze. Vizuálně je sice identický s tím, který jsme viděli už na TGA, ale jak má Kodžima v oblibě, změnila se hudba a na pozadí slyšíme skladbu Easy Way Out od skupiny Low Roar, která významně mění celé vyznění pětiminutové ukázky. A proto vám jí doporučujeme zhlédnout.  

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama