Beta kreativní hry Dreams se odkládá

17. prosinec 2016 17:32 / konfrst.jan@gmail.com / Novinky / Diskuze (3)

Jestliže jste měli zálusk na otestování avizované betaverze dalšího titulu týmu Media Molecule, tak pro vás máme nepříjemnou zprávu – dlouhodobé ticho okolo této hry je všeříkající a vývoj se protahuje a na letošek slibovaná betaverze to nakonec nestihne.

Dočíst se o tom můžete na blogu dedikovaném tvorbě hry. Příspěvek z pera ředitelky studia, Siobhan Reddy, začíná omluvným tónem a vysvětluje občasnou nutnost zavřít se do studia, odpojit telefony a razantně omezit kontakt s vnějším světem. My hráči samozřejmě víme, že tento přístup není cizí drtivé většině herních studií, avšak ne všechny týmy se takovýmto způsobem následně omluví a poprosí o trpělivost.

Reddy tak však činí a k tomu také dodává ten hlavní důvod – Dreams je prý překvapivě obrovskou hrou a než aby se v týmu odebrali škrtat některé herní prvky či vytvářet nepříjemné kompromisy, tak se raději vydali cestou klasického odkladu. I toto není hernímu průmyslu nikterak cizí a nám tedy nezbývá než se obrnit trpělivostí.

Dreams zatím vypadají všelijak a z dosavadních materiálů se občas jen těžko utváří ucelený obrázek o hře, předchozí tvorba studia (série LittleBigPlanet) však napovídá, že ambice a prohlášení o něčem velkém jsou v tomto případě dost možná skutečně na místě. Pro další informace o tomto fantaskním díle zavítejte na kartu hry, kde naleznete souhrn toho, co jsme již o hře psali.

Zdroj: GameSpot, tisková zpráva

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 19. 12. 2016 v 09.43

red-icius: Ano, oficiálně, s oficiálním názvem. Ale co tohle demo, které ukazovali už v únoru 2013?
http://www.youtube.com/watch?v=TYY-J3ck…
Myslím, že na tom dělají už hodně dlouho.
Nechci, aby to vyznělo špatně -- přeji Media Molecule hodně štěstí a budu rád, když Dreams vyjdou a budou zajímavé. Jen jsem trochu na rozpacích z toho, co jsem zatím viděl (není to asi hra pro mne, kreativnost si "vybíjím" v práci) a z té dlouhé doby, kterou na tvorbě hry už strávili. I tvorbu LBP3 dalo Sony k udělání studiu Sumo Digital. Obávám se, že pokud Dreams nevyjdou podle očekávání, tak Media Molecule přestanou existovat. Sony zavřelo hodně studií (Evolution, Liverpool).

P.S.: Docela by mne zajímalo, jak lidé v Sony zareagovali, když uviděli Project Spark od Microsoftu, a jaký propadák to byl.

Editováno: 19. 12. 2016 v 09.55

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 19. 12. 2016 v 09.04

Masarkavtrenyrkach: první představení bylo v červnu 2015, jak dlouho se na tom dělalo předtím, tak to těžko říct..

podle mě ladí VR, aby se to líp prodalo (koupí to každej s VR), jako hra to nebude sahat minecraftu ani po kotníky, ten můžeš rozehrát aniž bys řešil creative mód .. tady bude problém s obsahem, pokud by se spolíhalo jen na uživatelskej, tak je to mrtvý v den vydání - LBP ukázalo, že uživatelskej obsah jde jen do určité míry, pak přišla taková míra balastu, že to bylo (pro mě) k ničemu..

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 19. 12. 2016 v 08.37

No nejde ani tak o to, aby měli trpělivost hráči. Hlavně aby mělo trpělivost Sony, které to celé už minimálně tři roky platí. Nebyl onen projekt od MM ukázán už z kraje roku 2013 při uvádění PS4?
Myslím, že s tím mají trpělivost jen kvůli tomu, že se ještě nezbavili naděje, že se z toho vyklube nový fenomén jako Minecraft. Po vlažném přijetí "The Tomorrow Children", ale víra určitě uvadá.

Nahlásit nevhodný obsah