Jak vypadal Until Dawn ve first person na PS3
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Jak vypadal Until Dawn ve first person na PS3

Jak vypadal Until Dawn ve first person na PS3

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

20. 12. 2016 09:15
Reklama

Z našeho servisu aktualit již dávno jistě víte, že vývoj velmi povedené hororové akce Until Dawn byl dlouhý, bolestivý a protahovaný. Byl dokonce tak dlouhý, že měl vyjít již dokonce na předešlé generaci konzole od Sony, nicméně k tomu nakonec nedošlo, a to je nakonec vlastně dobře. Původně totiž měla hra propagovat systém pohybového ovládání PlayStation Move a mělo jít o first person horor.

A jakkoli je first person perspektiva momentálně aktuální a vtáhnout do děje dokáže jistě na výbornou (a při té příležitosti jen připomínáme natěšení na nový Resident Evil), tak právě použití pohybového ovladače může působit poněkud nepatřičně a obecně jako prvek, jež byl do hry přidán uměle.

Přesvědčit se o tom můžete v přiloženém a takřka tři čtvrtě hodiny dlouhém videu, které ukazuje prototyp hry běžící na PlayStation 3 a který získal server PtoPOnline. Ten se zaměřuje na uchovávání herní historie a v minulosti již s pár zajímavými odhaleními přišel, viz například Oblivion pro PSP. My již jen pro pořádek připomeneme, že horor Until Dawn byl původně oznámen již v roce 2012. Přečíst si na to konto můžete tehdejší dojmy, ujít si ale každopádně rozhodně nenechte přiložené video, jež představuje další z dosud nepředstavených stránek herní historie a které je zároveň nejdelším pohledem na minulost tohoto hororu. Tu současnou podobu hry pak můžete pořizovat na Xzone.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama