"Bez Sony by nebylo TLOU ani Uncharted"
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka "Bez Sony by nebylo TLOU ani Uncharted"

"Bez Sony by nebylo TLOU ani Uncharted"

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

20. 12. 2016 10:08
Reklama

Až vám někdo bude vyprávět o škodlivém vlivu velkých korporací na vývoj nápaditých her, tak si vzpomeňte na tým Naughty Dog a na tvorbu v podobě série Uncharted a postapokalyptického The Last of Us. Jeden ze zakladatelů týmu, Jason Rubin, se v rozhovoru pro IGN rozhovořil o tom, kterak by konkrétně tyto hry nebyly bez akvizice Sony vůbec možné.

Dle Rubina bylo rozhodnutí o prodání týmu logickým vyústěním předchozí spolupráce (jež měla podobu titulů Jak and Daxter či Crash Bandicoot) a dávalo tehdy jasný smysl. Vydat se cestou nezávislého studia pochopitelně bylo také možností, ovšem jistoty, jaké toto partnerství přineslo, bohatě vyvážily jakékoli protiargumenty. Naughty Dog zkrátka byl pod hlavičkou Sony zřejmě spokojeným týmem a lze jen doufat, že tato spolupráce ponese ovoce i nadále. Třeba v podobě nové příběhové kapitoly Uncharted či pokračování výjimečného The Last of Us.

Tehdejší rozhodnutí prý samozřejmě nebylo nikterak jednoduché, původní spolupráce však k němu logicky směřovala. Nakonec však vše dopadlo nad očekávání dobře a výsledek již můžete na vlastních konzolích zkoušet a hrát sami. Zajímavý je v tomto případě rovněž fakt, že Rubin o tomto tématu již může hovořit víceméně nezainteresovaně, neboť v současnosti již v Naughty Dog nefiguruje a pracuje v Oculusu. Bližší detaily a pokračování rozhovoru pak server IGN přinese již během dneška v rámci pořadu IGN Unfiltered.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama