Do Final Fantasy XV přibyl režim NG+

21. prosinec 2016 12:37 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (4)

Už v minulosti jsme se dozvěděli, že léta očekávaný a letos konečně vydaný titul Final Fantasy XV dostane poměrně masivní zásobu DLC. Některá mají být zdarma, jiná placená a některá nabídnou hned dvě varianty.

Vydavatelé hry ze Square Enix vydali nový patch 1.03, který přináší toužebně očekávaný režim New Game+. Ten se v RPG hrách už téměř stačil etablovat jako novodobý standard a kromě japonských her už jej nalezneme třeba i ve třetím Zaklínači nebo v letošním pokračování stealth akce Dishonored. Obvykle je spojen s tím, že se do hry pustíte znovu od začátku, ale máte k dispozici veškeré vybavení a vylepšení postavy, kterého jste dosáhli při předchozím průchodu výměnou za zvýšenou obtížnost.

Final Fantasy XV bohužel při opakovaném hraní větší obtížnost nepřináší. Pokud se do něj pustíte, buďte obezřetní, přepíše vám původní uloženou pozici. Do nové hry se přenesou získané zbraně, předměty, kostýmy včetně těch z Kingsglaive, peníze, nastavení a skilly. Na druhou stranu se váš vylepšený Engine Blade vrátí zpátky na základní úroveň, stejně jako vozidlo Regalia.

Zítra má také vyjít nový balíček Holiday Pack, který do hry přinese trochu toho svátečního obsahu. Již dnes si po aplikaci nového patche můžete ve hře povšimnout nových rámečků na fotografie od Prompta. Zároveň by jeho součástí mělo být několik nových předmětů, například Nixperience Band, který vaší skupině znemožní získávat zkušenosti a levelovat, tudíž je pak hra o něco větší výzvou. Těšit se také můžete na Carnival Passport, s jehož pomocí se dostanete do zábavního parku, nebo na nové tričko s motivem chocobů.

 Pokud navíc vlastníte season pass, můžete se těšit na Holiday Pack + DLC, které přinese ještě více zajímavých předmětů, například talisman, jehož vlastnictví vám zvedne šance na získání cenné kořisti z padlých nepřátel. V budoucnu pak všechny fanoušky čeká i příběhové DLC, které přinese slavného padoucha Gilgameshe.

Zdroj: VG247

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
3815058
Marllone napsal 21. 12. 2016 v 18.54

Ocelotr2.0: Tojo, nejlepší hry jsou ty, které ani nemusíš hrát.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 21. 12. 2016 v 16.38

HonZyczech: Neříkám že nebaví. Ale FFXII gambiti a licensboard a hlavně PROGRAMOVÁNÍ třech postav podle jednoduchého IF - THEN systému přijde nepřekonané. Prostě vždy člověk věděl i když danou postavu neovládal, proč dělá daný chvat a chovala-li se podivně (třeba útočila-li sama na sebe) tak to bylo vina hráče a špatného programování.

Mým majstrštykem bylo že Basch v případě ohrožení začaroval na sebe berserk. V tomto módu nelze postavu ovládat ale ACTION POINTS nabíhají rychleji a sází jeden útok za druhým se zvýšeným damage. Pointou bylo, že když byly ostatní dvě postavy pod 30 % nezačli healovat ale mlátit Basche. On dal berserk a vše to vyřešil a já si mezitím třeba uvařil oběd :D

Nahlásit nevhodný obsah

20873172
HonZyczech napsal 21. 12. 2016 v 16.29

Ocelotr: 75 hodin a stále baví... Záleží na vkusu ;-)

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 21. 12. 2016 v 16.23

40 hodin odehráno, FFXII je lepší. NEž to teda dokonili international "for dumbs" zodiac módem. To stojí tak za hovno a z původní dokonalosti systému Yatsumi Matsuta FFXII zbývá zlomek, který mě, obdivovateli původní FFXII připadá asi jako kdyby měl Gordon Freeman místo gravity gun záchodovou štětku (obě možnosti se v představách povolují).

FFXV má nehoráznou grafiku, čert vem stabilní framerate, a světelné efekty kouzel a útoků nemají konkurenci. Ostatně jako vždy. Pak se člověk jen ušklíbne vidí-li práci SQ enix zkopírovanou v takovym Dragon Age: Inquisition (a přebal hry dělali tušim FROM software :))

Editováno: 21. 12. 2016 v 16.30

Nahlásit nevhodný obsah