Remedy slibuje vydávat nápaditější hry

30. prosinec 2016 14:36 / konfrst.jan@gmail.com / Novinky / Diskuze (4)

Finské vývojářské studio Remedy Entertainment jistě není třeba nijak obšírně představovat – autoři stařičké Death Rally, prvních dvou dílů série Max Payne a letošního Quantum Break chystají tituly další a o těch již víme pár útržků.

V minulosti jste se mohli dozvědět o tom, že by se teoreticky mohlo jednat o zážitek kooperativní, připravovaný Alan Wake 2 to však pravděpodobně ještě nebude a nedávno také tvůrci hledali další vývojářské posily i samotného vydavatele. Nic konkrétního však zatím bohužel nevíme, byť tvůrci slibovali do konce roku přinést již nějaké jasnější obrysy pro oba v současnosti chystané projekty. Oznámení nových titulů však stále ještě nečekejte – Remedy prozatím jen vágně představují myšlenky i směr, jakým se v nejbližší budoucnosti plánují při vývoji her vydat.

Remedy v současné době zaměstnává na 140 lidí rozdělených do dvou týmů a projektů.

Předně se potvrzuje fakt, že tento tvůrčí tým by rád vyráběl větší množství her za kratší dobu, a to bez kompromisu v kvalitě, kterým takové prohlášení jednoznačně může zavánět. Tomu ostatně již nasvědčoval předešlý tweet šéfa komunikace týmu Remedy, který sliboval menší prodlevu od oznámení hry až po její vydání. To samozřejmě neznamená nutně kratší vývoj, ale celkovou eliminaci klidně i pětiletých vývojových cyklů, kterými tento tým proslul. K tomu Thomas Puha nadále dodává, že Remedy v současné době zaměstnává na 140 lidí rozdělených do dvou týmů a projektů, což zároveň značí částečně limitované možnosti, tedy minimálně co se otevřených světů týče.

Omezenější kapacity co se počtu lidí týče ale nijak neovlivní herní náplň, a na to konto se mohou fanoušci produkce týmu těšit na celkově hlubší herní mechanismy. Tím Puha zároveň adresuje jednu z nejzásadnějších výtek, kterou hráči směřovali vůči letošnímu hitu Quantum Break.

K těmto drobným detailům se přidává obsáhlý rozhovor pro magazín Polygon, ve kterém se můžete nadále dočíst o sebereflexi týkající se citovaného Quantum Break i předešlého Alana Wakea. Remedy se zejména u novější z her kají za plochý herní zážitek, ve kterém absentovala hlubší náplň postrádající například prvky průzkumu. Z toho se samozřejmě slibují maximálně poučit, nám však v kombinaci s těmito sliby chybí cokoli konkrétnějšího týkajícího se právě těch dvou vyvíjených titulů. Nechme se však překvapit, očividně čím později je Remedy oznámí, tím dříve je také vydá a jak je z rozhovoru vidno, tak se tímto přístupem můžeme vyvarovat i nepříjemným zklamáním vyplývajícím ze změny toho či onoho přislíbeného herního prvku.

Zdroj: Attack of the Fanboy, Twitter, Wccftech, DualShockers, GamingBolt.com, Polygon

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 2. 1. 2017 v 14.54

Kdybych měl tu možnost, tak bych se zástupce Remedy zeptal, jak se jim podařilo mít v baráku 140 placených zaměstnanců, za dvanáct let udělat dvě hry a stále existovat. Myslím si totiž, že tohle je jejich největší úspěch.
Výše uvedené není myšleno ironicky!

Nahlásit nevhodný obsah

20878919
Tom11 napsal 2. 1. 2017 v 11.29

proc se tolik studii zhlidlo v open worldu? me uz to prijde dost ohrany, ve vsech svetech delat jedno a to samy, radsi linearni ale atraktivnejsi zazitek...

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 31. 12. 2016 v 19.23

Wizard: Něco, co není Quantum Break.Nějaký následník Maxe Payna 2.

Nahlásit nevhodný obsah

20787966
Wizard napsal 31. 12. 2016 v 18.43

chtělo by to aspoň nějakej trhák jakej byl ve svý době právě Max... něco svěžího, snadno hratelnýho a prostě patřičnýho s tempem a vůbec...

Nahlásit nevhodný obsah