Remedy slibuje vydávat nápaditější hry
Finské vývojářské studio Remedy Entertainment jistě není třeba nijak obšírně představovat – autoři stařičké Death Rally, prvních dvou dílů série Max Payne a letošního Quantum Break chystají tituly další a o těch již víme pár útržků.
V minulosti jste se mohli dozvědět o tom, že by se teoreticky mohlo jednat o zážitek kooperativní, připravovaný Alan Wake 2 to však pravděpodobně ještě nebude a nedávno také tvůrci hledali další vývojářské posily i samotného vydavatele. Nic konkrétního však zatím bohužel nevíme, byť tvůrci slibovali do konce roku přinést již nějaké jasnější obrysy pro oba v současnosti chystané projekty. Oznámení nových titulů však stále ještě nečekejte – Remedy prozatím jen vágně představují myšlenky i směr, jakým se v nejbližší budoucnosti plánují při vývoji her vydat.
Remedy v současné době zaměstnává na 140 lidí rozdělených do dvou týmů a projektů.
Předně se potvrzuje fakt, že tento tvůrčí tým by rád vyráběl větší množství her za kratší dobu, a to bez kompromisu v kvalitě, kterým takové prohlášení jednoznačně může zavánět. Tomu ostatně již nasvědčoval předešlý tweet šéfa komunikace týmu Remedy, který sliboval menší prodlevu od oznámení hry až po její vydání. To samozřejmě neznamená nutně kratší vývoj, ale celkovou eliminaci klidně i pětiletých vývojových cyklů, kterými tento tým proslul. K tomu Thomas Puha nadále dodává, že Remedy v současné době zaměstnává na 140 lidí rozdělených do dvou týmů a projektů, což zároveň značí částečně limitované možnosti, tedy minimálně co se otevřených světů týče.
Ppl throw around words like "open world" so casually. Not us. We got 140 people on 2 games so what we can build is quite limited.
— Thomas Puha (@RiotRMD) December 29, 2016
Omezenější kapacity co se počtu lidí týče ale nijak neovlivní herní náplň, a na to konto se mohou fanoušci produkce týmu těšit na celkově hlubší herní mechanismy. Tím Puha zároveň adresuje jednu z nejzásadnějších výtek, kterou hráči směřovali vůči letošnímu hitu Quantum Break.
We are definitely focusing more on game mechanics now and in the future. Need to improve there, create deeper, better gameplay mechanics.
— Thomas Puha (@RiotRMD) December 29, 2016
K těmto drobným detailům se přidává obsáhlý rozhovor pro magazín Polygon, ve kterém se můžete nadále dočíst o sebereflexi týkající se citovaného Quantum Break i předešlého Alana Wakea. Remedy se zejména u novější z her kají za plochý herní zážitek, ve kterém absentovala hlubší náplň postrádající například prvky průzkumu. Z toho se samozřejmě slibují maximálně poučit, nám však v kombinaci s těmito sliby chybí cokoli konkrétnějšího týkajícího se právě těch dvou vyvíjených titulů. Nechme se však překvapit, očividně čím později je Remedy oznámí, tím dříve je také vydá a jak je z rozhovoru vidno, tak se tímto přístupem můžeme vyvarovat i nepříjemným zklamáním vyplývajícím ze změny toho či onoho přislíbeného herního prvku.